Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Yogi616 #58972:
Tak čo, bude z neho konzerva...
Reply on: Apeer #58971:
Šak to mal byť historičák! ?
5005 bol popoludní vypravený na tyči do šrotu
Kamže sa podeli novučičké, voňavučké elektrobusíky, najlepší, najekonomickejší a najekologickejší zjav v okolitých galaxiách?

R1801 — #5713
D1804 — #5717
Reply on: 5 #58965:
musi ti stacit ze cez vikendy jazdia oblubene neklimatizovane CNG autobusy: na celodenkach bolo viacero Citelisov (kvoli porucham dokonca sa ich vystriedalo aj viac v jednej sluzbe), a okrem 11ky som videl aj dva dalsie Tedomy ?
Reply on: veteran #58966:
Neviem, či by na inej linke než 22-ke zvládli aj prekrývanú službu, keď jeden kus nezvládne ani ranný + poobedňajší diel trhanej bez dobitia ...
Reply on: 5 #58965:
A jestvuje služba, ktorú by zvládli? Odpoveď znie nie. Iba za cenu modelu použitého na linke 22 (prekrývané služby).
Prečo cez víkendy nejazdia nové elektrobusy? Vari nie je rentabilné prevádzkovať ich celotýždenne? ?
Reply on: tbus #58963:
? to musí byť strašné... kde jenom soudruzi udělali chybu?
Reply on: mi.v #58960:
aj na osobnom aute citis to oneskorenie? Teda ked dupnes na plynovy pedal, a prvu sekundu sa nedeje nic, a az pocas tej druhej sa zacnu postupne zvysovat otacky a pocas tretej sekundy konecne aj zaberat? ?
Reply on: S499.1023 #58961:
Pointa bola inde, ale nevadí. Odpustťe mi, už to nejdem rozvádzať, lebo sme v dispečerskom fóre.
Reply on: mi.v #58960:
Lenže to je benzín / CNG, nie nafta / CNG. A liať do auta "najlepší" benzín dostupný na trhu je podľa mňa len vyhadzovanie peňazí, keďže predpokladám, že to nie je žiadne Maserati, ak je to CNG. S blahej pamäti Feliciou jediné palivo, pri ktorom bol poznať rozdiel oproti N95, bola stovka od Avanti, keď si ju ale ešte vozili z Rakúska.
Reply on: S499.1023 #58959:
Rozdiel vo výkone podľa mňa nebude v samotnom CNG palive. Mám v aute CNG motor 150 koní (110 kW) a po prepnutí na benzín ťahá na 80-90% výkonu CNG aj vtedy, keď tam dám najlepší benzín dostupný na trhu. Iste sa skôr zhodneme na tom, že výkon je vecou komponentov a nastavenia celého systému, nielen typu paliva.
Reply on: rpopo #58958:
Moja skúsenosť je, že ZF je vždy lepšia voľba ako Fojt.
Samozrejme zásadný rozdiel bude ten, že Citelisy sú CNG.
Čísla ako kW a Nm veľa nepovedia, kým nie je k dispozícii aj krivka. Moja stará Fabia I 1,9 TDI s 240 Nm jazdila omnoho lepšie ako nová III 1,4 TDI s 250 Nm.
Reply on: 110mat110 #58956:
Hej, zabudol si na palivo a chladenie. Naviac najväčšim problemom su ajtak plynove a nie len plynove ventily u Citelisov, keď voz vyjde po udržbe alebo oprave a su povolene tak by si sa čudoval ako vedia paradne ísť. Väčšinou asi dovtedy pokiaľ tam nerachne nejaka hadička, potom to v dielni preventivne priškrtia ešte viac ako to bolo pred údržbou a hore Furčou môžu chodiť v jedničke. A veru u Citelisu zaleži aj na počasi resp. teplote, rano alebo za chladu su oveľa živšie (dobre nazyvať Citelis živym nie je na mieste), ako keď je teplo.

S499.1023:
Prevodovka zase až taky rozdiel neurobi, keď som išiel naftovym ZF citelisom tak to tiež nebola žiadna sláva a naproti tomu, Solarisy so 6 st. ZF prevodovkami sú o poznanie lenivejšie ako tie s 4st. Voithom. To pomôže možno pri jazde do kopca ale na rovine je 6kvalt lepši možno tak na uspornejšiu jazdu. Citelisy by neboli živšie ani s nimi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.