Keď ide výhybka tak je aj prúd a podľa toho je také KVP bez prúdu a ostatné pod prúdom, keď si DP predplatil elektriku tak ide aspoň "preštartovanim" trolejbusov. a Daniel na také chodí asi v Brne.
Nebola ani náhodou, ak bola tak možno na týždeň, petícia vyhrala a poskladali naspäť, legenda hovorí,
že ju rozložili mechanici Dop. podniku BB , ale poskladali už spoluobčania ?
Mám taký pocit, že trolejbusové trate sú odpojené od prúdu. Opravte ma niekto, ak sa mýlim. A údržba a DPMK ? to nejde dokopy. U nás sa riešia akurát havarijne stavy, aj to kedy ako...
A kdo zaplati Udržbu nepouživanej Trolejbusovej trasy A unik tzn. Jalovej elektriky atd. Bude sa kvôli tomu zvyšovať cestovne aby sa vykryly straty? To som sa tiež nedozvedel z novin.
Taký 21Tr po GO môže "ďakujem" kľudne považovať aj za nový voz. Okrem toho teraz objednali nejaké kĺbové troloSORy. Ale oni sú v neporovnateľne lepšej situácii - tam existuje trh na trolejbusy, zatiaľ čo v Košiciach nie.
No Brno zrovna nie je najlepši priklad čo sa tyka TD, tam tiež kupia zopar trolejbusov keď už fakt musia, inak teraz poskupovali asi všetky ojazdene 21Tr ktore boli vyrobene a robia na nich GO, aj keď to nie je zly trolejbus tak je to stale len take provizorne riešenie.
to chcu nasadiť baterkove autobusy miesto trolejbusov? To mohol vymyslieť len idiot.
Žijem 15r striedavo v Brne a v košiciach Ale v brne maju lepšu dopravu. Nakupuju nove električky autobusy aj Trolejbusy. Velmy by som si prial aby šefovia DPMK prišli na školenie do brna. Ako ma vyzerať mestka doprava.
danke