Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
903 - #536
1506 - #3312
5405 - #4716
7205 - #4704
---------------
X9 - #4706
Reply on: veteran #58021:
Uz len tyzden, po skonceni TUKE semestru sa D400x (docasne odklonene na hradenie R4) vracaju na povodne prejazdy (10 i 19) a sacanske delene ostanu v Saci.
Reply on: Author #58020:
Ad 10ka: Vymyslí sa tam lepšie riešenie, než jedno kolo v podaní D4227 v rannej špičke alebo je toto zmena trvalejšieho charakteru?
Reply on: Terepin #58018:
A este cosi, prieskumy nosnych liniek spred Vianoc ukazali, ze 71+72 su po 10ke najvytazenejsie linky v okoli sirsieho centra..
Reply on: Terepin #58018:
Uz pred touto vylukou bol priserny pohlad na tlacenicu v solach na spickovych delenych, ci vecernych poradiach. Teda minimalne na strane KVP..
Reply on: Author #58003:
L71 a L72 sú naplno využívané? Neexistuje.
Reply on: TA #58016:
Skor kombinacia ustupenia kritike o plytvani cez "zbytocne" dobry interval x7 a akutnej potreby klbakov na Terase cez vyluku. Ludia si teraz hladaju nove cesty, utrasu sa a opat bude mozne pri dalsich etapach prehodnocovat kapacity podla skutocneho vyuzitia..

So sedlom mas zaujimavy podnet, aj ked ak by 10min interval v sedle na x7 bol s klbakmi a 10min interval v odp.spicke so solami, tiez by mozno toto bolo kritizovane..
Reply on: Author #58015:
To, že klesá počet cestujúcich v prípade X7 sa ani nedivím, keď som videl niektoré doslova natrieskané ranné spoje. Tiež by som si zvolil inú cestu a netlačil by som sa. Už terajší 10-minútový interval je dosť hraničný, keď si uvedomíme, že nahrádza 2 nosné električkové linky.
To ale stále nevysvetľuje, prečo majú kĺbové vozy v sedle stáť a krátke premávať. Ak to teda chápem správne, je to vyslovene rozhodnutie "od zeleného stola".
Reply on: TA #58014:
Zial, ale posledne mesiace velmi vela ludi mudrovalo, ako je interval na x7 pri klesajucom pocte cestujucich prihusty, ze treba preriedit, prechod na menej kapacitne vozidla na x7 bola jedina sanca, ako tam zachovat priaznivy interval. A pri zapchach ine riesenie, nez linky s hustymi intervalmi nevidim. Akakolvek snaha o koordinaciu okruznych liniek typu x6+x9 je zbytocna, iba teoreticky.

A zaroven bolo potrebne najst uplatnenie pre Tedomy i Citelisy, ak sa mala vyluka vypravit. Na x7 by boli idealne stredne vozy, ale tych zasa nie je tolko, aby zabezpecili aj celu x7. Ci mali ist sola na 27 a stredne na x7? Aj take navrhy boli.. Navyse, hadam vysokoskolaci po prvych dnoch objavia, ze R4 premava..
Reply on: Author #58011:
Doposiaľ jazdili krátke vozy na delených službách liniek 71 a 72, čo je, samozrejme, hlúposť, mali tam stále jazdiť kĺbové vozy, keďže sú to jedni z najviac vyťažených liniek v meste. Teraz, keď je ešte väčší nedostatok kĺbových vozov, tak sa zrazu presunú práve na tieto delené služby a na X7 ostanú len a len krátke vozy? Inak povedané, v sedle kĺbové vozy stoja a krátke jazdia. Stačí mi jeden jediný rozumný dôvod, prečo je to tak.
Reply on: afeno #58012:
Normálne su pridelené na L12 a L52 a 3509 už nemá ani SPŽ sa mi zdá..
Reply on: Author #58011:
3308 jazdí namiesto odstavenej 3509, a 3318 neviem z akého dôvodu (nesu 15m busy?)
Reply on: 5 #58009:
Myslis 3308 a 3318? Aj na 27 do isteho casu jazdili 4751-54, uz tam nie su... Na delenych 71+72 zvykli byt solo autobusy (nie tak davno aj solo trolejbusy), uz tam tiez nie su, vystriedali ich Citelisy..
Reply on: 5 #58009:
#5753 bol na 51čke, len ráno ho stiahli na 54ku (nič nezvyčajné).
Reply on: tbus #58006:
Dnešné 3 klbáky na L52 svedčia o nebotyčnej koncepcii...

Inak 5753 bol ráno na 54-ke (cca 7:30 cez Furču od THC), podľa výpravy bol na 51-ke.

Reply on: 110mat110 #58007:
To by bolo ešte celkom dobré, 18ky mali meškanie aj vyše 45 min
Reply on: marek_41 #58005:
Podla toho ako chodili spoluziaci do skoly tak 15-25 minut
Reply on: master5228 #58001:
Na XR4 sú len trhanárske vozy, ktoré pred tým robili spoje USS a po návrate z špičky v USS spravili ešte zopár jázd v mestskej špičke na "mestských" linkách. Na X7 sú krátke vozy najmä kvôli tomu, že kĺbové išli na X6, X9, 71 a 72. Teda menilo sa toho viac, stačí pozrieť dnešnú výpravu, na 54 sú solarisy, na 55 krátke busy, o jeden klbak menej ma aj 51.
vie mi niekto povedat kolko dnes meskali x9? kedze som videl fotku s peknymi kolonami na amfiku
Reply on: Author #58003:
Predlikvidačná príprava...?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.