Ani prejazd z Hornádskej na Opátske nie je nič strašné (takmer to isté, ako z VŠA). Trasa z Opátskeho na Hornádsku ako aj na VŠA je cca o 2,5 km dlhšia. Myslím, že to by bolo celkom dobré riešenie, nahráva to aj vízii DPMK o čo najväčšom nasadení malokapacitných vozov. Ibaže by sa museli reorganizovať partie na elektrobusoch, mohlo by sa to urobiť na spôsob Šace (1 vodič na 2 vozy).
Aj terajšia 22ka je delená na 2 busy a 2 vodičov ... Takisto by mohlo byť aj s 31čkou. Víkendová 2201 má 109 km, 2211 122 km. 31011 má 103 km, 31012 102 km. Žiadny problém, nič iné by nemuselo robiť ani ranné alebo poobedňajšie spoje ? .
Ak má 3101 vysoký kilometrický výkon, dalo by sa to jednoducho vyriešiť - napríklad prvé ranné/posledné večerné spoje by vykonávala služba, ktorá začína neskôr/končí skôr. BN 9,5ka z 31čky by sa mohla presunúť na službu 1331/2301.
Čo robia elektrobusy cez víkendy? Jeden ráno 22ku, druhý popoludní 22ku, čiže prakticky 4 súčasne stoja v garáži? Dobrá investícia úver na toto... Neviem, pozeral som víkendový CP L31, z hodiny to jazdí cca 25 minút, samá rovina, túto linku by to nezvládlo?
Astor