Ani prejazd z Hornádskej na Opátske nie je nič strašné (takmer to isté, ako z VŠA). Trasa z Opátskeho na Hornádsku ako aj na VŠA je cca o 2,5 km dlhšia. Myslím, že to by bolo celkom dobré riešenie, nahráva to aj vízii DPMK o čo najväčšom nasadení malokapacitných vozov. Ibaže by sa museli reorganizovať partie na elektrobusoch, mohlo by sa to urobiť na spôsob Šace (1 vodič na 2 vozy).
Aj terajšia 22ka je delená na 2 busy a 2 vodičov ... Takisto by mohlo byť aj s 31čkou. Víkendová 2201 má 109 km, 2211 122 km. 31011 má 103 km, 31012 102 km. Žiadny problém, nič iné by nemuselo robiť ani ranné alebo poobedňajšie spoje ? .
Ak má 3101 vysoký kilometrický výkon, dalo by sa to jednoducho vyriešiť - napríklad prvé ranné/posledné večerné spoje by vykonávala služba, ktorá začína neskôr/končí skôr. BN 9,5ka z 31čky by sa mohla presunúť na službu 1331/2301.
Čo robia elektrobusy cez víkendy? Jeden ráno 22ku, druhý popoludní 22ku, čiže prakticky 4 súčasne stoja v garáži? Dobrá investícia úver na toto... Neviem, pozeral som víkendový CP L31, z hodiny to jazdí cca 25 minút, samá rovina, túto linku by to nezvládlo?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
KosickyTiger