možnože by uplne stačilo, keby prestala chodiť na kvp, ale by sa určila iná konečná zastávka, lebo hoci kvp nevyužíva tento spoj, furčania su na nom závislý, pretože L18 ked príde na furču počas špičky, už sa do nej ani mucha nevmestí.
Oprava, KT8 samozrejme na predný zberač, ale B-kabínou na čele. Na zastávke Spoločenský pavilón sa zhlukli 3 vlaky - mimoriadny úkaz 531+617 PX, 396+397 na L6 a 398+399 na LR7. Vodič 396-ky nechápavo pozeral do tváre vodičovi 617-ky, ktorý sa tom dobre pobavil Počas státia na kruhovom objazde mi vodič 617-ky prezradil, že to tak dopadne, keď pustia voz z umyvárky a dobre namočia podlahu... Strieľali mu oba podvozky.
Ja som si počkal, či pôjde súprava T6+KT8 cez zadný výjazd, ale ide na OC Optima! Ak sa naozaj otočia na úvrati, tak sa mi za chvíľu naskytne pohľad na ťahajúcu T6 čelom vzad!
O cca 14:20 sa pokazila 617 na R6, ktorá zastala tesne pred cestným prejazdom na kruhovom objazde, v smere na VA USS. Za ňou prišla 531 (s odchodom z SOU dopravného o 14:26) na L6, o 14:29 538 na LR7z , o 14:32 512 na L9 a na zastávke Spoločenský pavilón od 14:33 vyčkáva 415+416 na LR3. Súprava 617+531 sa o 14:35 pohla smerom k OC Optima. Neviem či preto, že 617 už bola za vyhýbkou odbočujúcou na SOU dopravné alebo kvôli odtlačeniu cez zadný výjazd vozovne.
Vyzývam všetkých odporcov nasadenia SU15 na L32, aby keď najbližšie uvidia preplnený SU15 na L32, do ktorého sa nevošli všetci, ktorí sa vojsť chceli, aby uviedli sem konkrétny spoj /čas, smer/, kedy sa to stalo.
Ja tiež chodím s L32, a nie v sedle, ale v špičke, ale tlačil som sa v nej len raz /ale vošli všetci/. Som preto veľmi zvedavý, ktoré spoje, ktorým smerom sú také vyťažené.
Irisb
L15 - 5235 (15031-2), 6414 (15021-2),
L31 - 5232
L56 - 4098, 4205
L27 - 4099, 4087
L33 - 6286 (33014-5)
L20 - 5241, 5238
L29 - 5224, 5240
L55 - 5211, 5214
L54 - 5203