K BUSE na 4302 len tolko - bol to prvy IKarus435 (a jeden z prvych vozov vseobecne), kde bol nahravany novy system BUSE. Lenze z mne nepochopiitelnych dovodov nahrali len predny a vnutorny panel (kuloarne info hovoria o tom, ze vodicom sa novy font nepozdaval...). Bocny panel ostal povodny, rovnako ako zadny, ale ten uz sa stihol pre istotu samovolne vynulovat (zrejme strata kontaktu, stava sa to castejsie pri tychto vozidlach), takze display iba vnima cislo, ktore zada vodic a zobrazi ho v jeho vychodzom fonte, ktorym je ten pre nas "stary" uzky vysoky. A nakolko u nas sa pouzivaju 3-miestne kody (napr. linka 32 - kod 320), chodi sa s takymto oznacenim ,az kym mu znova nenahodia novu databazu.
Inac este aj vozidla 3210 a 6290 maju taku "hybridnu" verziu, oni ale vtedy dostali novy LEN vnutorny panel (3210 mozno uz dostala v tychto dnoch uplne kompletnu novu databazu, lebo KarosyB941E boli skoro vsetky nahravane).
4211 na L11, smer Tahanovce, na Presovskej otvara dvere podla lubovole (napr.len zadne), pri Let.akademii nezastavil vobec, az ked jeden pan mu isiel 'pripomenut', ze v KE nemame zast.na znamenie... Pritom bus dost plny! Tahanovce-miestny urad, bus uz prazdny, pani stoji pri druhych dverach a on nezastavi!!! Ide sa pisat staznost...
Nuz, po celkom neplanovanej odmlke (9 dni v nemocnici) som sa opat vratil. Pisal niekto prevadzku NP vozidiel? Ja mozem zdokumentovat iba toto co jazdilo na L9:
3.6; 4.6; 5.6 - 517
6.6 - 521
(dalej som nemocnicoval)
vcera 521, dnes 517
Včera vodiči zase infarktovali kvôli tomu, že na zastávke Národná námestie stáli tri tatrovky s asfaltom a vodiči nemali kam zastať. Dokonca ani nemali kde. Autobus 3201 včera ani nemal tušenia, že tam má stáť. Po prechode zastávkou volal na dispečing a zistil, že tam mal stáť. Ani neviem, že či tam boli nejaký ľudia, lebo tam nič nebolo vidieť. Zišlo by sa tam urobiť poriadok.-
* To je odvaha ?
** to je divný bus: vpredu najnovšý tučný font, naboku klasický font a vzadu najstarší tenký font a navyše tam má napísané namiesto "11" "110"
*** 4202 - KE-210 DN
**** 72 = zmes Karos B932(E)
dobre dobre ;o) dakujem kraaasne za doplnenie .. dnes hodim zas, lebo ja mam nadherny vyhlad na Triedu KVP resp. zastavky: KVP - Starozagorska a KVP - Miestny urad ;o) ?
* - 37 posledná od Blšáku - taká je vždy takže niet sa čomu čudovať
** - cýba už len 4309
*** - cez prázdniny chodí druhá RA-čka (npíšem to "správne" aby TeBeCe zasa nemal námietky proti tomu, že tu píšeme takto: 4211 - ka, RA - čka, podľa mňa je to tak prehľadnejšie)na poobedňajšiu zmenu Karosa C734
**** - tu ju máš
*****- na 36 začínajú chodiť Solarisy ☺ a stále z 1. série Neoplan Solaris Urino 15 - mali by sa volať
Solaris TURBINO 15
******- v poslednom čase chodí vždy jedna 56 dlhá
*******- klasika: 22 - 5222
********- uvidíme ju aj inde ???
joj... ani to nepripomínaj... vodiči MHD dnes infarktovali... na žiadosť bola potom presunutá späť...
Zastávka bola umiestnená v neprehľadnej zákrute a len zázrakom sa nič vážne nestalo...
Vladimír: Iste, veď som napísal, že vodič riskuje strhnutie prémií, a to bez ohľadu na to, kto ďalší sa v kabíne nachádza. V prípade zistenia porušenia predpisu sa do úvahy neberú žiadne dodatočné argumenty. Tým, že som napísal, kto sa môže v kabíne nachádzať, som mal na mysli, kto každý a nie, kto to má a kto nemá povolené.
rl: V kabíne sa môže viezť aj vodič, ktorý strieda svojho kolegu alebo ho už vystriedal a ide po ceste domov. Pri vodičovi môže byť pokojne aj nejaký dispečer alebo zamestnanec DP. Sám generalny riaditeľ sa občas prevezie v električke a prehodí pár slov s vodičom. Aj ja sa takto občas veziem v kabíne vodiča (v trolejbuse), keď to takto vodičovi vyhovuje viac ako keby som zavádzal pri predných dverách. Je to len na vodičovi, ktorý vie, nakoľko si môže dovoliť riskovať strhnutie prémií. Ak si sa viezol s dotyčným vodičom, vždy ideš len pár zastávok, nemôžeš teda tvrdiť, že je tam stále a ani nevieš o koho ide.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.