Zadne displeje su v oprave, lebo zo striech trolejbusov do nich zateka voda. Vazeny magistrat, navalte prachy na nove trolejbusy a na generalku tychto..
Lebo keď naprší, BUSE uschne a EMTEST zdochne. Na odstránení problému sa však určite intenzívne pracuje, ale teraz je to aj tak jedno, keďže všade vo svete fičia trendové pastelové lamináty.
Re #36098 cybernetic: Asi bol chorý, keď práve túto problematiku preberali v autoškole.
1014 ma v čudu plechy,"elektricky" je OK,to ze nahlasil "zasa" je vecou techniky jazdy vodica.Skoro kazdy usek. delic prechadza s "jazdou" /t.j. obidva motory su trvale pod napatim/.Ak takto prejde delic,ktory je bez napatia,prerusi sa dodavka napatia do motorov,po naslednom prejdi delica a nabehu napatia dojde k "vyrazeniu" ochrany jedneho z motorov,co ma za nasledok, ze obidva motory "taha" jeden stykac.Pri plne nalozenom vozidle/nemusi zo byt pravidlo/ dojde k vypnutiu vypinaca hlavnej ochrany.
Je zaujimave,ze vzdy sa jedna o toho isteho vodica ...
Dnes 1014 na 71-ke par metrov za magistrátom urobila bum (hlasný zvuk nízkej frekvencie) a potom ludi poslal von. Keď hlásil poruchu, spomenul slovo "zasa". Inak tento konkrétne trolejbus vyzerá dosť troskoidne.
Dimi