... ja ... ale keďže sa mi práve teraz vôbec nechce písať tak mi pošlite tel číslo, zavolám Vám, vysvertlím a potom to môžte zverejniť ... Verte má to logiku a v praxi sa to osvedčilo ... príjemný zbytok dňa
Rozumiem, ale práve preto som napísal, že je to relatívne, lebo čo je skutočne výhodnejšie (vyžmýkať z každého voza maximum) je na zváženie. Z tohto hľadiska to Deko myslel dobre, pretože kĺbakov je nedostatok, predpokladá sa dodanie nových, predražene vysúťažených za €uropeniaze, preto idú súčasní presluhujúci dôchodcovia na doraz.
presne tak,ztoho dovodu su pridelene do trhanych služieb-maju za sebou kilometre,su po životnosti,presluhuju,tým padom su na trhanych aby tie kilometre boli menšie,a je pojazdny dlhšie.Treba počitať aj stym,že potrebuju častejšie opravy,udržby,a cez tie trhane smeny doobedu ked podľa vas stoja len tak v garaži,sa naopak stale odstraňuje nejaka zavada,aby bol pojazdny aj v poobednajšej smene,alebo je na udržbe.Že su pridelene na trhane služby,ma svoj zmysel,opodstatnenie. ?
Že fakticky vzaté tie vozy polovicu času, ktorý by mohli jazdiť, nejazdia, a teda sú nevyužité. Ale potencionálne nie preto, že ak by jazdili, tak by sa do Barce možno pobrali skôr, čiže vlastne to, že momentálne jazdia menej , možno znamená, že z celkového hľadiska budú jazdiť viac a budú prospešnejšie a využité efektívnejšie.
Vek sa nedá zastaviť, no ten technický stav by sa riešiť určite dal. V tejto situácii ale uznávam, že máš čiastočne pravdu, aj keď stále sú to potencionálne nevyužité kapacity.
TA
2 : 421
6 : 508
7 : 408 + 409
12 : 3530
15 : 3513
21 : 5229
23 : 5603
31 : 5216; 5612
34 : 3204
52 : 6284