je to mestsky typ autobusu ktoreho maximalna konštrukčna rýchlosť je 62,3 km/h.Nechapem čo očakavaš od 18 ročneho autobusu,ktorý ma mestsky diferencial,nieje konštruovany na dlhe dialnične useky,ale na mestsku premavku.Ten autobus da aj 90 ,ale určite ho kvoli tomu aby taky ako ty boli spokojny nebudem pretačať na 3000 otačky do bezvedomia a meniť motor každy druhy týžden.Porovnavaš neporovnatelne ? ? Hodnotiš niečo čomu nerozumieš.Budme radi že je pojazdny,bezproblemový,funkčny,spolahlivy ❤
No tak tá 4085 je fakt niečo. Od valcovní až po perešský most nedokázala predbehnúť električku, čiže priemerná rýchlosť autobusu bola menej ako 60 km/h, električka pritom spomaľovala pred zastávkami, ktoré sú oddnes všetky na znamenie (riadna hovadina, len tak mimochodom).
Dnes rano 5003ka na 19ke s odchodom o 10:25 z klastora. Zastavil na zastavke a zdochol motor ? . Na dalsej zastavke zas zdochol. ? . Dalej to uz islo v pohode.
Btw to sa este vsade kuri ? Uz v niekolkych solarisoch bolo na bomby zapnute kurenie. ?
3522 (27) dnes dojazdil, pred zast. Sofíjská spadlo perovanie (či ako sa to odborne nazve, ked voz zadkom takmer ležal na ceste) natoľko, že by bolo riskantné pokračovať v jazde... našťastie ide naraz s L18 a cestujucich pri Tescu počkal trolejbus, takže zálohu ani netrebalo ?
Je to nová technológia DSC a slúži na brúsenie a čistenie obrubníkov a krajov ciest. Pochopiteľne to bolo videné na pravej strane. Montované sú do všetkých solarisov + Solaris Bus vyhlásil zvolávaciu akciu pre všetky solarisy sveta, aby im tento systém namontoval. D - dynamic, S - sharping, C - cleaning.
TA