Išiel ako záloha namiesto 6415, okolo 21:45 porucha na Mieri smer stanica, zdochol na križovatke a už nenaštartoval, prišla pozrieť dielňa, pohrabala v poistkovej skrini, neúspešne, tak ho prišla odtiahnuť Tatra. Medzitým oprotiidúca 6415 vedľa neho zdochla tiež. Keby niekto chcel vidieť foto: http://www.facebook.com/photo.php?pid=30635302&l=94d762823e&id=1187428023
vykolajena bola suprava 398+399, ktora bola nasledne vymenena za voz 404+405, ktory bol pocas dna prineseny na poruchu a vymeneny v sluze R907 za voz 378+384
6 : 376+377,410+411,500 ? ,501,513,537,610+611
D706 : 394+395 ?
907 : 378+384 ? ?
D4613 : 406+407
4401 : 536 (hradila výpadok na L9 za vykoľajený voz na USS,nakoniec to bola nejaká dvojička T3)
4402 : 523 (šla za 626 zo Stanice ako R1z o 16.17)
Porucha : 626
Re #33793 Nodes: ako,fakt sa tam viacej hodí EM-Test ako BUSE. Myslím tým farba displeja. Ale EM-Test pekne svieti,priam žiari. Keby BUSE mala podobný funkčný výrok tak by som bol ticho. ? Samozrejme,že funkčnosťou sa systémy nedajú porovnávať,ale tak EM-Test pasuje do NP KT viac.
To sa zjavne dávalo modernizovať na to, aby to vydržalo na horšie časy. Je kríza, treba šetriť. Veď keď sa bude obnovovať pamätník pred DPMK (čo nemusí byť vôbec v nedohľadne), tak bude treba tam čosi dať čo ešte bude javiť známky zachovalosti. A potom cestujúcemu musia stačiť aj tie tri. Nemôže mať všetko. Zajtra je sobota, tak možno ich bude viac. ? ?
TA
===
Piatok - 15. 1. 2010
6 : 610 + 611
9 : 523
R : 617
52L : 5602