Reply on: 280 #3277:
1. Ten jeden spoj navyše tam bol keď bol 20 minutový interval a nevzali ho zo srandy, takže by sa stalo dosť.
2. Ano, pozri L53 alebo L32. Karosy sú aj tak dosť vyťažené na L34 a L27 a Ik435 majú to najlepšie už za sebou. Jediné že by Ti stačila nejaka 6291 alebo 5001, aj to sú trhanári.
3. Ano, pre mňa ako cestujúceho su SU15 to naj čo môžme mať. Iste 12m busy tu nebudem miešať. Vieš taká babka kým sa vyštverá po tých schodoch do klbaku alebo do Solarisu to je rozdiel a v tom je to spanštenie. A je to celoeuropsky trend...tak neviem prečo mi by sme mali mať do nekonečna Ikarusy a pokial sa nemýlim posledný klbák nám došiel v 2001?
? ?
280
Re #3280 Diggi:
1. mal som na mysli vlozit jeden spoj do spicky (rannej)! Vim, svojho casu bol aj 20 minutovy interval v sedle, ale to bolo...
2. ked uz ide o 280-tky, tie uz nejsu absolutne tak casto (L32, L53) nasadzovane do spiciek ako boli kedysi. Ved napr. na L32 v spicke je minimalne jeden z tych dvoch trhanarskych vozov uz takmer stale Ik435 alebo 941-tka.
3. to Ti neberem - SU15 su to naj co sa tu nachadza. Lenze ked tak pocuvam z rozhovorov ludi, cim cestovali a ze sa stazuju ked im pride "neaky rozhegany madarsky autobus" (Ik435), ktory im bol este pred pol rokom-rokom dobry, tak to stoji za uvazenie... Hovorim o L18.
Re Pivix: jedna vec je tato "bajkologia" a "numerologia", vec dalsia je prax a realita ?