L50: 5204 - nádherne vyzerá, komplet nová podlaha v celom voze, nová Irisbusacka palubovka a plechy kúrenia, nový volant, nové sedačky stojany aj nôžky namaľované, kabína namaľovaná, nové svetlá na schody, aj vonkajšie svetlá nové ... vyzerá parádne ako nová, mi spadla sánka keď som ju videl, takto ešte ani jedna nebola opravená.
Pokiaľ sa nemýlim, tak je teraz v u klampiarov nejaká B941E.
Neviem, čo sa dnes ráno honilo hlavou strojvodcu 1009, ale toto som tu ešte nezažil. Odchod z Lingova 6:44 ako L71 (podľa CP 6:35, 6:47), no budiš, asi nejaká mimoriadnosť. Šiel takmer prázdny, z Kalinovskej nás bolo asi 15 cestujúcich. A potom to prišlo. I rozbehol sa dole z Kalinovskej a čakám, že začne brzdiť, spomaľovať, no nič. Vletel do problémovej zákruty asi ako autobus. Zbesilo ako som to ešte s trolejbusom nezažil. Samozrejme, vytrolejil... tak, že 10 minút sme tam potom stáli a ďalšie 3 trvalo, kým sa mu podarilo aspoň otvoriť dvere, aby nás nakoniec zobral za nami idúci 1012 (tiež L71). 1009 napokon ešte pred 1012 zatiahol do vozovne.
Či sa pozabudol, či chcel urobiť rekord alebo či proste chcel ísť do vozovne a potreboval zámienku, to ja riešiť nebudem, ale takéto kaskadárske počiny by som poprosil v budúcnosti vynechať a na majstra sveta poprosím trénovať bez cestujúcej verejnosti. Radšej prídem do práce načas ako o 15 minút neskôr. Ďakujem.
Pri odbočovaní zo Sečovskej na Furču sa mu nejakým spôsobom podarilo otvoriť 3. dvere a tak išiel až na zastávku ? Nuž neviem keby bol plný bus, či by dakto neskončil na ceste ?
až na to, že predné transparenty (niektoré) ukazujú normálnu konečnú a bočné výlukovú. A taktiež by som hlášku na prestup dal aj do busov, že prestup na električku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
punto