ta keby ju využivali pravidelne 70 ročne zaplakane chobotnice ktore vyvolavaju každu chvilu bo linka 17 ta bola by aj na linke 10,tu vam dobre toto čo mate ? ? ?
Dnes o 15.29 si vodič #5001 (L11?) pri Krajskom súde -> NO skrátil cestu tak, že išiel cez električkovú trať a potom veselo na červenú (pre autá) pokračoval ďalej.
Keď je tá linka využívaná, prečo nedostane normálne intervaly? Raz za 20 minút v špičke, 30 cez víkend má byť interval pre MHD? Keď už má jazdiť autobus pod trolejovým vedením, tak nech to nie je paródia na MHD.
5224 bol natočený a minútu pred výjazdom no na poslednú chvíľu sa rozhodlo NIE VODIČOM, že Mercedes ostáva aj v Bčku, kedže močovina alebo inak povedané Adblue je už zakúpená a bude doliata (neviem či sa tak už stalo).
Re #31928 Peter55: garantujem ti že to zámer určite nebol.
a ja si myslim že radšej tam robia z CapaCity jak by tam mal robiť z 5224 ? ,a myslim že len tak na linke 17 neni zo srandy,ale asi preto že ide cez Žel.Stanicu a DPMK a je viac vidieť na tej linke ? ,a ked je tam tak skvele využity tak nech sa pan riaditeľ zamysli a necha tam jazdiť Solarisy už teraz,lebo su tam potrebne
v novom LV by sa tam mali vrátiť a prečo je CapaCity na L17 nevie nikto, ver tomu že vodiči z toho radosť určite nemajú, no na druhej strane je to pre cestujúcich vynikajúce lebo sa netlačia.
Ja hovorím len to že solarisákom ktorý robia 17ky berú Solarisi a davaju krátke vozy dôvod asi ten že tam Solarisi niesu využité a teraz tam dajú Mercedes ?
k tvojej pripomienke, treba si overiť fakty najprv, Mercedes mal byť kvôli AdBlue odstavený po Ačku a nesmel tam ísť 3903 ani 35xx ale 5224, no nakoniec sa ostal aj v Bčku.
eMareq