Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vladimír #2497:
Že by vodič rigorózne dodržiaval dĺžku svojej prestávky (pracovnej, bezpečnostnej, či technologickej), ktorá nasleduje po čase na vyrovnanie meškania?
Reply on: Pre pana co je rumun #2496:
Pardon. Zabudol som dodať vo svojom príspevku malú drobnosť : všetky spomenuté spoje smerovali DO mesta ( teda 27 a 19 na Južné nábr. a 38 na NO. ) Čiže vplyv stavby na Južnom nábr. nemohol byť takmer žiadny.

Re #2497: S tou 27-kou - stála na obratisku asi 10 minút, takže meškaním predošlého spoja to byť nemohlo.
Na zastavke OD Mier busu L16 (3506) zhasol motor. Podobne aj na zastavke Sever dumbierska a uz sa akosi vobec nechce hnut. Prave nechal ludi vystupit.
L11 - 4303, 4308, 4310
L12 - 3519
L14 - 6270 ?
L16 - 3527
L18 - 3504
L22 - 5222
L27 - 3003, 3201, 3208, 4086, 4212
L29 - 5240
L34 - 3212, 3215, 4091, 4201
L35 - 5219, 5220, 6402
L36 - 5233, 5234, 5502
L53 - 4085, 4087, 4095, 4205
L54 - 5004
L56 - 3509 ?, 4089
L70 - 2001
L71 - 1005, 1009, 1018
L72 - 1002
RA5 - 6230, 6258
RA6 - 4310, 6407
Tak potom je všetko jasné. Žiadne Rumunsko - do odchodov L19 a 27 z Dneperskej sa prenáša meškanie z predošlého spoja. Tomuto sa veľmi čeliť nedá. Možno navýšením výpravy, ale na to nie sú peniaze.
Pre pana co je rumun

Pre pana co je rumun

Pokial budu robit nadurovnovu krizovatku vys Opatske - presovska tak to meskanie bude kazdy den az kym clovek ktory ma na starosti cp neurobi zmeni. Co pri terajsom vedeni nebude asi nikdy. A linka 24 ma na konecnej Dneperska 3 minuty na vyrovnanie.
Reply on: TA #2493:
Koľko monút na vyrovnanie meškania na otočkách Dneperská resp. Mlyn majú L19 a 27?
L15 - 6407
L30 - 3534

Pri Važci o 16.40 bola 521 s nápisom VYHRADENÉ PRE DPMK ?
Fascinujúcim dojmom na mňa pôsobí aj nápis OD BAJKAL na označníku výstupnej zastávky pri Važci...
Už si pripadám ako niekde v Rumunsku :

zastávka Dneperská :
linka / CP / skutočný odchod
27 / 13:44 / 13:52 - meškanie 8 min.
19 / 13:54 / 13:58 - meškanie 4 min.
38 / 13:44 / 13:40 - náskok 4 min.

A to stáva pomaly denno-denne ( až na ten náskok ).
Dneska okolo 17:30 som nastúpil na zastávke Palackého do busu #3212. a všimol som si že sa mu celkom nezatvorilo jedno krídlo dverí.Bol som na to upozorniť vodiča... povedal my že otom vie a bol ticho. Na zákrutách sa krídlo dverí pootvorilo. Na konečnej (Exnárova) som čakal že stým pôjde do garáže,ale nie on pokračoval do Myslavy. ?
5.9.2004 (nedeľa)

L71 - 1009, 1011, 1014, 1016, 1017, 1018

L72 - 1020, 2001, 2002, 2003, 2005, 2007
4.9.2004 (sobota)

L71 - 1006, 1010, 1011, 1014, 1016, 1018

L72 - 1020, 2001, 2002, 2003, 2005, 2006
Reply on: Sarko #2487:
je to aj moj tip, ze by sla mimoriadne na reko do Krnova.
Reply on: PvvS #2486:
No DP Brno už mal jednu príležitosť mať #1739 z kompletnej ex #515, ale náročnosť rekonštrukcie A článku zrejme zmenilo rozhodnutie, čo pravdepodobne využil DP Ostrava pre opravu svojich #1502 a 1515.

Ja naopak dúfam, že to tu nenájde nejaký špekulant z magistrátu, ktorému sa v očiach začnú kresliť symboly dolára. ?
Reply on: Vlado #2472:

Ak si DPMK dá záležať, tak ten článok na odpis nedá. V Brne boli nehody KT8 s oveľa väčším rozsahom poškodenia a deformácie a dokázali si to spraviť sami. Aj KT8D5 #515 bola oproti tomu "malina", ale nie, my sme sa nechali počuť od ČKD, že článok je neopraviteľný a treba zakúpiť nový. Z havarovaného článku 515A si Krnováci trúfali opraviť rám a urobiť novostavbu karosérie. Kvôli finančnej náročnosti sa však rozhodlo pre skombinovanie opráv dvoch ostravských KT8 a rám z 515A sa definitívne zošrotoval.

525 by sa naozaj hodilo nechať rekonštruovať na KT8D5R.N2, jednak bude tým pádom oprava lacnejšia a rekonštrukcia s dosadením NP článku bude len o niečo málo drahšia.
Reply on: Nodes #2485:
No proti 1739 bych nebyl 🙂 ( cekam az to najde Sarko 🙂 )
Reply on: PvvS #2483:
Viem, ze si uz teraz robis zalusk. ? Tak s Ostravou som sa potom mylil.
Reply on: tbus #2482:
chcem sa spýtať, koho je to stránka, tvoja? 🙂
Reply on: Nodes #2477:


Nodes , a prosim pak ktery ?? Dilny si to rovnaji samy . I tu ohlou prolizacku si opravily samy. Jinak tohle je balada oproti nehode 1738. Tam narazem byly ohnuty i schody a silou narazu praskl ten siroky sloupek u ridicovy kabiny. A uz jezdi. Ale esli ji budete vyrazovat :))

Re #2475 Nodes :nemaji novy Acko, je to byvaly B clanek tusim z ex515 u kteryho upravili v Krnove kloub na provedeni A.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.