Reply on: Pre pana co je rumun #2496:
Pardon. Zabudol som dodať vo svojom príspevku malú drobnosť : všetky spomenuté spoje smerovali DO mesta ( teda 27 a 19 na Južné nábr. a 38 na NO. ) Čiže vplyv stavby na Južnom nábr. nemohol byť takmer žiadny.Re #2497: S tou 27-kou - stála na obratisku asi 10 minút, takže meškaním predošlého spoja to byť nemohlo.
Sarko
Ak si DPMK dá záležať, tak ten článok na odpis nedá. V Brne boli nehody KT8 s oveľa väčším rozsahom poškodenia a deformácie a dokázali si to spraviť sami. Aj KT8D5 #515 bola oproti tomu "malina", ale nie, my sme sa nechali počuť od ČKD, že článok je neopraviteľný a treba zakúpiť nový. Z havarovaného článku 515A si Krnováci trúfali opraviť rám a urobiť novostavbu karosérie. Kvôli finančnej náročnosti sa však rozhodlo pre skombinovanie opráv dvoch ostravských KT8 a rám z 515A sa definitívne zošrotoval.
525 by sa naozaj hodilo nechať rekonštruovať na KT8D5R.N2, jednak bude tým pádom oprava lacnejšia a rekonštrukcia s dosadením NP článku bude len o niečo málo drahšia.