L27 by mala jazdiť len po OC Branisko, ale problémy s otáčaním viedli k predĺženiu po Dneperskú. Predĺženie L27 k Važcu nie je riešením dopravnej situácie. Pomôžeš tým juhu Jazera a poškodíš jeho sever. Riešením je posilnenie električkovej dopravy. Hádam sa zhodneme, ak napíšem, že sóla na L3 pri dnešnom intervale sú nehoráznosťou.
Za predlzenie 27-ky (19 moze ostat) az k OC Vazec rozhodne som. Pomohlo by to aj l. c. 3, ktora ako solo chodi hrozne natrepana (stale nerozumiem tomu, preco tam nedaju KT, ked na vozkm sa rataju ako solo) a vyriesilo by to podobne situacie, avsak nie len pre take sit. som za toto predlzenie. Konecna na Dneperskej nie je konecna, ale dost hlupa otocka, navyse aj nebezpecna. A 27-ka by dost posilnila kapacitu pre zaciatok Jazera, ktora velmi postacujuca nie je... To je len moj laicky nazor a zaujaty, nekamenujte ma ?
Myslím, že je to v prvom rade otázka schopnosti dispečingu DPMK vzniknutú situáciu operatívne riešiť - myslím tým najmä urýchlené odpratanie pokazenej briky z trate. Dočasné nevyhnutné riešenie by mohlo spočívať aj v mimoriadnom predĺžení L19 a 27 po zastávku OC Važec.
Ale s trvalým predĺžením L19 a 27 po Važec nesúhlasím.
Plne s tebou suhlasim. Uz davnejsie som navrhoval, aby aspon pocas rannej spicky chodili L27 a L19 na konecnu, k OC Vazec, prip. aby DP v takychto situaciach vypravoval tieto linky az od OC Vazec.
Co sa dnes stalo s ED Nad Jazerom? Rano som kvoli tomu meskal do skoly... Ak sa nahodou pokazi brika v strede Jazera (myslim tym sidliska) v smere na konecnu, tak je OC Vazec+Rovnikova odpisana... 13+38+28 jednoducho nestacia, 27 je daleko, 19 tiez... len cakat, kedy konecne sa zacnu hrnut briky, ach jaj. ?
Takze trolejbusy maju ISO, to je fajn. Ale fajn uz nie je, ked vodici priam ignoruju zobrazovanie zastavok na paneloch BUSE. Vcera 1020, 1016, dnes 1017...
balky