Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ayreon #1155:
Frekvenciu električkovej dopravy na Jazero som predčasom navrhol riešiť nasadením sól aj na L7 za súčasného skrátenia sedlového intervalu z 20 na 15 min. na L7, ale aj L3. Celkový preložený interval na úseku NO - Važec by sa skrátil v sedle z 10 na 7-8 minút a DPMK by na tom dokonca ušetril vozkm. Dovolím si tvrdiť, že ak kultúra cestovania by bola vyššia. V špičke by sa mohol interval vytiahnuť na nejakých 12 minút. Toľko moja predstava.
Vladimír: Rozhodne sa zhodneme. ?
Ale. Aj keby tam boli 2-cky, resp. KT-ka, stale je to malo. Ja som si tu 27-ku nejako oblubil... Ne,musel by tam chodit kazdy spoj linky, staci 1 vetva
Rozhodne by som vsak privital, keby sa vratil spat ten rezim skolskeho roku - spicka 3 hod poobede, 2 rano alebo tak nejako, ktory fungoval kedysi. Na prazdniny to obmedzili a potom to uz tak ostalo... To by uz bolo zlepsenie. ?
Reply on: Vladimír #1153:

Opat mi neostava nic ine, nez s Tebou suhlasit, uz sa mi to aj prestava pacit, asi starnem ?
Reply on: Ayreon #1151:
Veru zaujatý 😉

L27 by mala jazdiť len po OC Branisko, ale problémy s otáčaním viedli k predĺženiu po Dneperskú. Predĺženie L27 k Važcu nie je riešením dopravnej situácie. Pomôžeš tým juhu Jazera a poškodíš jeho sever. Riešením je posilnenie električkovej dopravy. Hádam sa zhodneme, ak napíšem, že sóla na L3 pri dnešnom intervale sú nehoráznosťou.
Este nieco: Co sa teda stalo s ED dnes rano???
Za predlzenie 27-ky (19 moze ostat) az k OC Vazec rozhodne som. Pomohlo by to aj l. c. 3, ktora ako solo chodi hrozne natrepana (stale nerozumiem tomu, preco tam nedaju KT, ked na vozkm sa rataju ako solo) a vyriesilo by to podobne situacie, avsak nie len pre take sit. som za toto predlzenie. Konecna na Dneperskej nie je konecna, ale dost hlupa otocka, navyse aj nebezpecna. A 27-ka by dost posilnila kapacitu pre zaciatok Jazera, ktora velmi postacujuca nie je... To je len moj laicky nazor a zaujaty, nekamenujte ma ?
Keby chodila 27 a 19 na OC VAŽEC, Tak by potom mohla chodiť aj 34 na MADRIDSKÚ (príp.11 - celodenne)
Reply on: Ayreon #1147:
Myslím, že je to v prvom rade otázka schopnosti dispečingu DPMK vzniknutú situáciu operatívne riešiť - myslím tým najmä urýchlené odpratanie pokazenej briky z trate. Dočasné nevyhnutné riešenie by mohlo spočívať aj v mimoriadnom predĺžení L19 a 27 po zastávku OC Važec.
Ale s trvalým predĺžením L19 a 27 po Važec nesúhlasím.
Reply on: Ayreon #1147:
Plne s tebou suhlasim. Uz davnejsie som navrhoval, aby aspon pocas rannej spicky chodili L27 a L19 na konecnu, k OC Vazec, prip. aby DP v takychto situaciach vypravoval tieto linky az od OC Vazec.
Co sa dnes stalo s ED Nad Jazerom? Rano som kvoli tomu meskal do skoly... Ak sa nahodou pokazi brika v strede Jazera (myslim tym sidliska) v smere na konecnu, tak je OC Vazec+Rovnikova odpisana... 13+38+28 jednoducho nestacia, 27 je daleko, 19 tiez... len cakat, kedy konecne sa zacnu hrnut briky, ach jaj. ?
Takze trolejbusy maju ISO, to je fajn. Ale fajn uz nie je, ked vodici priam ignoruju zobrazovanie zastavok na paneloch BUSE. Vcera 1020, 1016, dnes 1017...
376+377 na L6
Kôli čomu má 3004 ev.č. nakrivo ???

? ? ?
6244 - Tesco ako zvycajne spi a zvysoka kasle aby obsluhoval spoj na 22~00 zo Zst. caka kym odidu vsetky platene spoje.
Dopravák: v ten den, ale vecer, okolo 20:00
4308 dnes na L12, preco? Na Vodnej je uz opat zastavka 😉
3523 bol určite na linke 11 (namiesto 4203)
Reply on: Peter #1138:
včera ráno bol 3523 na L72. Kedy si ho videl ty?
Vcera 3523 na L11
3516,na linke 12,meska uz na zaciatocnej stanici 6 min. Miesto 7:01 odisiel o 7:07. Mozem sa teda stazovat?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.