Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
pri Kalinovskej nejaká katastrofa (žeby sneh?) už vyše DVE hodiny a podľa Ubianu tam stojí KOMPLETNÁ VÝPRAVA liniek 17,55,71,72 - tzn. v celom zvyšnom meste nejazdí NIČ. Blahoželám dispečerom k nekonečnej operatívnosti, alebo aj tých prepustili pre nadbytočnosť?
Reply on: rpopo #59166:
darmo ze to co pises dava zmysel, ked je nad tym vsetkym politicke rozhodnutie..

Inak momentalne nie su schopni udrzat v premavke nie ze trolejbusy ale uz ani elektrobusy, vsetky z prvej serie su uz nejaky cas odstavene cakaju na kontrolu a peciatku ?
Reply on: afeno #59165:
V Saci je zatial 6801, ale mali by tam byt dokopy 3 kusy 10,5tiek, ktore by pokryli vypravu linky 26.
Reply on: afeno #59165:
Včera:
D2202 - 5734
dnes:
D2202 - 5732
D3001 - 5734
Reply on: tbus #59163:
Príde leto, a zase budú poruchy, lebo sa budú prehrievať, a zase budeme mesiac vypravovať o značne percento menej klbakov ako obvykle. Však minulý rok boli aj také silné dni, kedy premávali na 36tke dva klbaky a trhane trolejbusy boli tak isto Tedomacke, a na inych linkach tiež vypadky klbakov. To azda vravi za všetko, nech tie trolejbusy nechcu akokoľvek, udržiavať v stave 5 prevadzkyschopných vozidiel ktoré využijú ak nemajú dosť iných vozidiel zase tak rozpočet nenavyši, a vodiči maju školenia na trolejbus platne. Zase si niekoho debilitu odskáču len obyčajní cestujúci. A nech mi nikto nevraví, že nemyslim na mamičky s kočikmi a vozičkarov, keby sa prišlo do stavu vypravovania vysokopodlažnych vozidiel, veľmi ľahko sa to vyrieši garantovanymi službami....
Reply on: 5 #59164:
Pre SOR EBN 10,5 (6802, 6803)
D 2202
D 3001
Pre EBN 11
R 1801
R 1803
D 1804
D 1805
D 1806
D 2004
D 2005
D 2006
D 2007

Nejaké EBN 10,5 sú v Šaci, ale neviem na akých službách jazdia. Zrejme na linke 26.
Koľko je teraz služieb (v pracovný deň) "vyrobených" pre elektrobusy? A koľko z nich elektrobusy priemerne denne reálne odjazdia?

Cez voľné dni jazdia tuším 2 zo 16, a to na najnepodstatnejšej linke v meste. To je aké efektívne.

Inak dnes 15 - 3506 (predvčerom 3502)
Reply on: rpopo #59160:
momentalne je velka poruchovost kvoli mrazom plus 680x su odstavene kvoli nejakym reviziam.. takze sa voli asi radsej vypravit maly bus, ako nejaky 15-m budar, ktory o pol hodiny ostane stat niekde na linke s poruchou ?
Reply on: veteran #59158:
V podstate od doby zaradenia do premávky boli odstavené minimálne 3 kusy, takže zvyšné asi prioritne vypravovali na delené služby. V pondelok 6909 neodjazdil posledné 2 kolá, odjazdila ich záloha (5736)
R 1801- 6909
R 1803- 5713 (namiesto 6907...)
mam znameho co casto jedna s firmami na slovensku aj za hranicami a nie raz jednal aj o doprave s ludmi u vas v kosiciach, ktori o nej rozhoduju. o viacerich politicky dosadenych manazeroch a zvlast o jednom povedal, a sice nepovedal ziadne mena, ale ze je brutalne na peniaze. ze on je pri kosickej doprave ale skoro vyslo na javo ze nezaujima ho doprava ani dopravny podnik, ale iba to, kolko dostane naspat z nakupov a je to clovek jeden z tich co u vas presadili elektrobusy. ci taky autobus je dakde pouzitelny ma uplne v prdeli. vyplakavajte si tu ze elektrobus nic nezajde ale jednu vec vam poviem, ze mate to v kosiciach zle s takymito politickymi psychopatmi co vam pre svoj zisk kludne vsetko maximalne do**bu. podakujte sa im
Reply on: tbus #59159:
Akutny nedostatok vodičov sa premenil na akútny nedostatok vozov ?
Hlavne, že máme kĺbakov pre túto linku zjavný nadbytok.
http://www.dpmk.sk/node/49865
Reply on: Iv #59156:
Dnes na trolejbusovych celodenkach jazdia 5741 a 5761.
Mňa by len zaujímalo, čo také svetoborné sa zmenilo oproti prelomu jún/júl t.r., keď do R1801 začali posielať #6909. Trvalo to len chvíľu, potom sa tam točili rôzne nafťáky. Teraz zrazu tam opäť začali dávať baterkošmejd. Kilometráž sa zásadne nemenila, tak aký to malo zmysel? Vtedy to elektrobus neodjazdil, prečo by mal teraz?
Reply on: afeno #59154:
5720 bol dnes na zálohe, so zvyškom sa dá len súhlasiť. Niečo nie je OK, keď dve avie ani nedokončia službu. Nič to, ktosi aspoň dopomohol správnej firme k lepším referenciám, že jej stúpol počet vyrobených kusov.
Reply on: afeno #59154:
aj včera, 36 - 5741, 71 - 3503, 72 - 5744
Reply on: 5801 #59153:
Prave aj mne napadlo porovnanie s LF2/2 IN. Cena tam vychadzala v prepočte asi 1 200 000€.
110mat110. Za tych par centimetrov, ktorych boli pridane ( konkretne 1 rad sedaciek nad zadnou napravou ) to ajtak nesedi..
Ale 1,5 troliku stoji rozhodne viac. V Prešove teraz kupili 31Tr za 570 000€/ kus.
19- 5720
36- 5760
Namiesto elektrobusov jazdia 5713, 5745, 5602
Nezačala ani poriadna vyluka, a už nemame čo do vypravy. Teda, mame 18 trolejbusov, z ktorych sa 7 predava.
...
Reply on: afeno #59149:
Pri tých Variách sa určite "upravovala" suma. Dokonca pri prepočte vyšiel voz LF2/2IN (pre Plzeň 4 ks) lacnejší ako naše LF2+. A keď si vezmeme že ide o obojsmerné vozidlo a náklady na výrobu sú určite vyššie, a pri odbere (ak rátame prvú danú zákazku bez dodatočnej opcie 23 ks) tak určite mohli s tou cenou niečo urobiť... A aj tak to je viac. Tu si každý upravuje ceny ako mu vyhovuje, lebo ich časť inaksuje... ?
Reply on: P1X3L3310 #59151:
Ja som počul o hodnote 20%. Aj to je zlé. Výrobcom je udávaných 30%...

Baterkače by podľa môjho názoru neboli problémom, keby sa vedeli dobiť na konečnej a boli by to autobusy normalnej stavby. Toto tu dotiahli podľa mňa iba a len preto, aby to SOR mohol niekde vo veľkom otestovať, tak vplyvní ľudia sa angažovali, a toto je výsledok. Zaujimalo by ma, či aj tie náklady spojené s niekoľkými už prevedenými výmenami batérii idú na účet SORu.
Reply on: rpopo #59141:
neboj ujo raši povedal že ak maju 10% voz nezdochne len sa vypne

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.