To je nejaká nová móda, že zastávkove infotabule žijú v inom časovom pásme? Je síce pekné, že mi to ráno o 9tej prezradí, že o 23:00 ide z maratonca 2ka na Havlíčkovu, no mám pocit, že to má slúžiť na zobrazovanie NAJSKORŠÍCH odchodov... A to som si dnes všimol na každej jednej zastávke od NO po NMM v tomto smere. Navyše sa spustili na Kuzmányho 2 semafory, samozrejme bez preferencie električiek, no mnoho vodičov stále žije v tom, že tam žiaden nie je funkčný, a preto majú mnohokrát cestujúci v cene lístka zadarmo ukážku sily magnetickej brzdy (koľajoviek)...
Dnes L52 o 13.35 na Rovníkovej v smere do mesta mala nehodu s autom. Vodič auta asi nedal prednosť pri vchádzaní zo sídliska na hlavnú.
To je nevýhoda zastávok v pripájacom pruhu - sú vodiči, ktorým nepríde na um špeciálny prípad, že ten pripájací pruh by mohol použiť autobus z hlavnej cesty, ktorý v ňom má zastávku a nepozrú sa doľava. Veď do pripájacieho pruhu istotne nič z hlavnej nevojde...
Čakalo sa na odťah nejakej NP KT (ev.č. neviem) v kopci pri Autokempingu. V kolóne potom bola 2xT6 (9), KT 8 (9) a LF2 (R2). Meškanie potom cca 25 minút.
Jé, takže to už skontrolovali tym 1.-seriovým ciťačkom tie ventily či kvoli čomu to stali? ak hej, tak som o trochu šťastnejší, že vo vedeni aspoň niekomu doplo že bez Ciťačkov to neutiahnu tie intervaly a vypravu na každú linku
Rozumnejšie by bolo sa spytaŤ na oficialnej stranke DPMK, tu nie sme nikto z vedenia/vypravcovia a spravcovia CP na imhd podla mňa, možno hej, nikto nevie, ale tu ti moc niekto nepomože aŽ tak extremne
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
110mat110
Mam pocit, ze vcera tam hlasilo R1 aj ked displej siel normalne