Rozumiem, ale práve preto som napísal, že je to relatívne, lebo čo je skutočne výhodnejšie (vyžmýkať z každého voza maximum) je na zváženie. Z tohto hľadiska to Deko myslel dobre, pretože kĺbakov je nedostatok, predpokladá sa dodanie nových, predražene vysúťažených za €uropeniaze, preto idú súčasní presluhujúci dôchodcovia na doraz.
presne tak,ztoho dovodu su pridelene do trhanych služieb-maju za sebou kilometre,su po životnosti,presluhuju,tým padom su na trhanych aby tie kilometre boli menšie,a je pojazdny dlhšie.Treba počitať aj stym,že potrebuju častejšie opravy,udržby,a cez tie trhane smeny doobedu ked podľa vas stoja len tak v garaži,sa naopak stale odstraňuje nejaka zavada,aby bol pojazdny aj v poobednajšej smene,alebo je na udržbe.Že su pridelene na trhane služby,ma svoj zmysel,opodstatnenie. ?
Že fakticky vzaté tie vozy polovicu času, ktorý by mohli jazdiť, nejazdia, a teda sú nevyužité. Ale potencionálne nie preto, že ak by jazdili, tak by sa do Barce možno pobrali skôr, čiže vlastne to, že momentálne jazdia menej , možno znamená, že z celkového hľadiska budú jazdiť viac a budú prospešnejšie a využité efektívnejšie.
Vek sa nedá zastaviť, no ten technický stav by sa riešiť určite dal. V tejto situácii ale uznávam, že máš čiastočne pravdu, aj keď stále sú to potencionálne nevyužité kapacity.
387 má prvé mobilné sedadlo na svete. Dúfam, že sa niekto prizabije na šedej sedačke oproti stredným dverám (pre Yogiho - nesmerujem to na vodičku/dnes vodiča, ale dielňu).
Arksun