Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Štvrtok - 11. 2. 2010

6 : 400 + 401
Reply on: 5 #34346:
tom 15-kou som šiel ? ...a ako som vystupil von dve minuty na to sa dovalili tie dve trM-ky... ak by si chel vedieť, ušla ti #3509 ?
Reply on: AutobusovyManik #34345:


doplním, že 5242 ? ? robí zálohu 44031-2, ráno robil 14, 18, náhradnú dopravu za ED na linke 9 Loky - Važec, potom 19... poobede celú poobednú 16065 čiže 20N, 20L, 20 a potom hneď posledné polkolo sl. 40521 - L17 na Lingov. ?
Dnes som mal pripravený prestupný plán.
18:07 z Ružovej L71, príchod k Domu umenia 18:10, kde prestup na L15 s odchodom 18:18.
Realita:
18:07 neprišlo nič.
Až 18:15 sa dostavil Zr7172 1017+1016. Príchod k Domu umenia 18:18, teda v čase odchodu L15. Po nej však už nepáchli ani výfukové plyny.
Ponaučenie: Rezerva 8 minút na prestup je málo.
Otázka: Kde nabral 1017 meškanie 8 minút na 11 minútovom úseku?

AutobusovyManik

L15: 3523
L17: 5603
L20: 5242/ZV
L50: 6408
L51: 3103 ☺
dnes ráno okolo 8 nechodili električky /jednu som videla stáť na NO, ďalšie tri pri Dome umenia/ a na NO nešli vôbec semafóry...vraj bol niekde skrat... ?

AutobusovyManik

L13/52L: 5204 5617
L15: 3513
L17: 5244 ?
L20: 6281 ?
Reply on: 5211_2 #34341:


Počas mojej cesty meškala len 4 minúty ? a zdochla 2x ?
Reply on: Davidoshmhd #34338:
Ráno meškala 6230 asi tak 7-8 minút a cestou išla jak nejaká zdochlina. ?
Reply on: Alco #34333:
Podľa mňa to bude v prevodovke, to preraďovanie atď, s motorom bude problme len v otačkach na voľnobeh.

AutobusovyManik

Reply on: Davidoshmhd #34338:
Aj na L15 bol včera krátky, konkrétne 5223.
54 0 35 - 5205 ?
54 0 45 - 6230 ?

Ďakujem DPMK za malé vozidlá na tejto linke.
10.2.2010

L2-604,613,397,422
L3-619,396,???,616,380,628+629
L4-404,417,612,364,405,606
L6-412+413,610+611,400+401,602+603,513,501,423+424
L7-392+393,530,517,386+387,381+383,398+399,406+407
L9-620+621,528,523,509,361+414,508,622+623,376+377,415+416
LR-626,607,627,535,388+389,624+625,500,537-rano vyko na Optime,525,536
Zaloha SL-614+615
Vaz-538

? ? ?
3: 396, 418
4: 417
6: 602+603 ?
7: 386+387, 392+393
Reply on: Alco #34333:
ako si vedú tie motory v Ikarusoch ❓
19: 3516 - po dlhom čase nevykúrený Solaris
Reply on: AutobusovyManik #34329:

Zaujímavé je, že najviac "vibrobusov, hučiakov atď" je z prvej série Solarisov (3501 až 3510). Náhoda alebo vek vozov...? V praxi sa s týmito vozmi jazdí na h..no, majú malý výkon motora, často si sami preraďujú na nižší stupeň, sú lenivé do kopcov atď. Nakoniec čo môže vodič čakať od motora MAN takmer zhodného s IK 415/435 z obdobia spred 15 rokov...
Utorok - 9. 2. 2010

6 : 410 + 411
7 : 530
9 : 402 + 403
Reply on: COMFORT #34330:
este ma v rukach 4207 ?
19: 3507 ráno - vodič asi má veľmi rád tlak v ušiach a neustále preraďovanie medzi 3. a 4. stupňom, tiež má ten vodič rád aj zastavovanie 1 až 1,5 m od peróna a tiež zastavovanie strednými dverami v rannej špičke za úrovňou označníka zastávky... (vidí, že kočík ide ale zastaví 12 m od neho..) ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.