10.2.2010
L2-604,613,397,422
L3-619,396,???,616,380,628+629
L4-404,417,612,364,405,606
L6-412+413,610+611,400+401,602+603,513,501,423+424
L7-392+393,530,517,386+387,381+383,398+399,406+407
L9-620+621,528,523,509,361+414,508,622+623,376+377,415+416
LR-626,607,627,535,388+389,624+625,500,537-rano vyko na Optime,525,536
Zaloha SL-614+615
Vaz-538
? ? ?
L2-604,613,397,422
L3-619,396,???,616,380,628+629
L4-404,417,612,364,405,606
L6-412+413,610+611,400+401,602+603,513,501,423+424
L7-392+393,530,517,386+387,381+383,398+399,406+407
L9-620+621,528,523,509,361+414,508,622+623,376+377,415+416
LR-626,607,627,535,388+389,624+625,500,537-rano vyko na Optime,525,536
Zaloha SL-614+615
Vaz-538
? ? ?
Alco
Zaujímavé je, že najviac "vibrobusov, hučiakov atď" je z prvej série Solarisov (3501 až 3510). Náhoda alebo vek vozov...? V praxi sa s týmito vozmi jazdí na h..no, majú malý výkon motora, často si sami preraďujú na nižší stupeň, sú lenivé do kopcov atď. Nakoniec čo môže vodič čakať od motora MAN takmer zhodného s IK 415/435 z obdobia spred 15 rokov...