Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ráno od Laborca
7:06 - L72 - nešla
7:12 - L71 - 1014 - najlepší vodič galaxie v uniforme - svieža rýchla jazda, mostom dole z Furče extrémne odvážne (už som uvažoval, ako sa substrát z 2 trolejbusov vojde do tretieho...), ale vzhľadom na rýchlosť sa napokon zázračne nevytrolejil, tak nemôžem povedať ani mäkké f. ?

15 - 5212
17 - 6414
20 - 6222
29 - 5101
Reply on: romeo #34297:
dik
Reply on: solac3903 #34296:
s vozom som si 100% isty ?
Reply on: romeo #34293:
ja som narážal na voz ?
Reply on: jt #34294:
nie bola normalne na linke s cestujúcimi a mala biele tabule,len neviem isto či 6 alebo 9
Reply on: romeo #34293:
alebo výjazd z vozovne.
Reply on: solac3903 #34292:
tak videl som tu súpravu a vyzeralo to na 6ku,no možno to bola 9ka teraz neviem ?
Reply on: romeo #34290:
si si na 100% istý?
Reply on: 280 #34288:
L15 - 4208 ?
L6-400+401 ?
v obratisku amfiteater stoji 530 s trasparentmi PORUCHA VOZIDLA a pri nej 2dispecerske auta
Reply on: tedomik.thc #34272:
z poriadne blbeho dovodu ... autobus, ktory mal ist na tu linku s odchodom o 08:08 bolo zálohové vozidlo ak sa nemýlim a uviazol v kolóne automobilov a z THC ku hypermarketu Tesco šiel 45 minút ... Len škoda že až po tých 45 minútach sa spojil s dispečingom ... ale keby to urobil skor tak mohol dojst ale niektori vodici su dost pribrzdeni :-(((
The best of GAHOR
51045 - 4085 ? ❤ ?
56035 - 4304
Piatok 5.2.2010

Podľa poradia:
L71: 1019, 1017, 1018, 1012, 1014, 1008, 1009
L72: 1016, 1020, 1015, 1001, 1011, ????, ????, 1007
LN71: 2001 (71134), 2004 (71124)

----------

Štvrtok 4.2.2010

L71: 1018

L17: 5243
L19: 3509, 3514, 3525, 3534
Reply on: Peter55 #34283:
Práve preto som napísal, že išli s odchýlkami so súčtom 5 minút. Ak ten prvý meškal nie z viny vodiča, a druhý šiel načas (čo príliš logiku nedáva, ale budiš), tak sa nič nedeje, ale inak má vodič vyčkať do času odchodu podľa CP.
Reply on: jt #34282:
Zase sa riadiš podľa niečoho čo "by tka malo byť" a nie podľa praxe... Jednemu spoju može trvať obchadzka dlhšie a ten druhy ho dobehne... + semafory atď
Reply on: jt #34281:
Ako pozerám do CP, tak je to dosť zmätočné, keďže pre dva spoje sú určené rovnaké trasovanie a časovanie (ak to tak možno nazvať), no pritom pre jeden platí odchod posunutý oproti tomu, uvedenému v tabuľke. Chápem, že vrámci zachovania jednotného tarifného systému je tých niekoľko spojov na tejto linke, 52-ojke a možno inde zanedbateľných, no pre cestujúcich to vôbec nemusí byť jednoznačné a 5-minútový posun už zanedbateľný byť nemusí.

Stále mi to ale vychádza tak, že ak šli dva spoje ihneď za sebou, tak buď jeden, alebo oba nešli podľa CP, ale v odchýlkach so súčtom 5 minút.
Reply on: Peter55 #34278:
Aha, vďaka. Nerozumiem prečo nie je iba jeden spoj, ktorý zachádza na stanicu v Haniske, keď sa tou linkou prepravuje iba vzduch. Nepoviem, keby tam boli neviem aké intenzity, ale dopĺňať absolútne nevyťažený spoj druhým s na 95% totožnou trasou mi príde ako neskutočné plytvanie. Myslím ale, že na túto linku dopláca USS, ale nie som si istý.

Re #34280 tbus: No zaujímavé. Asi je koniec širokorozchodnej železnice taký vyťažený uzol, že tam treba špeciálny spoj. Neviem ako je vyťažená linka 23, ale to vozí otrokov z Valea, tak sa tomu prispôsobuje, čiže toto zmysel dáva.
Reply on: tbus #34279:
teda aby som sa presne vyjadril, nie zdvojeny, ale dva odchody kratko po sebe (ako je to bezne na linkach R, RA) ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.