1.) Áno, netvrdím, že nie je. To však nie je dôvod na nepoužívanie znamení cestujúcich na zastávkach.
2.) Nie, to je už tvoje prekrútené tvrdenie. Napísal som, že nutnosť využívať tak zastaranú technológiu, ktorá má veľmi obmedzené parametre (na dnešnú dobu) nie je na úrovni, nie dodržiavanie predpisov (veď to ku mne ani nepasuje).
3.) Opäť si protirečíš a opäť si sa v jednom riadku znegoval. Keď to aj za akokoľvek špecifických podmienok možné je, tak to nemôže byť nemožné.
3a.) Tou som šiel iba 75 km/h, či by stovku zvládla sa mi tiež nepozdáva, no ako vraví Nodes, T6 aj KT8 100 km/h prekročili (T6 115 km/h). Určite záleží aj od parametrov trate, tiež si myslím, že to bolo skôr na úseku s miernym klesaním.
3523 opäť problém s poslednými dverami...verdikt pri SOŠ železničnej znel: vystúpte si, ďalej sa nepohnem /L17 - 18:23 smer Lingov/ ale asi tak za 10 minút prišla záloha 5221
Niekedy v roku 91/92 bolo na rychlodrahe meranie maximalnej rychlosti. Nepamatam si uplne presnu hodnotu, ale obidve skusane elektricky ( KT8 aj T6 ) dosiahli na vtedy nedavno rekonstruovanej trati rychlost vyse 100 km/hod.
1) Je známy dôvod, prečo bolo dávanie znamenia cestujúcimi na zastávke zrušené.
2) Tvrdil si, že cestovanie konštrukčnopu rýchlosťou nie ja na úrovni 21. storočia. Nie priamo ale stačí si pozrieť sled tvojeje argumentácie.
3) Nič si nepochopil. Aj 20 kW motory by "vytiahli" 100 km/h, len by to trvalo. Preto výraz "motory by vytiahli stovku" je nezmyslom
3a) Električka typu T6A5 na rovine rozhodne stovku neprekročí.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.