Ale podarilo sa mi to. A mimochodom, podľa mňa sú tu také veci, ktoré "zasierajú" fórum ešte viac. Napríklad nezmyselné hádky ohľadom Em-testu a osočovanie osôb....
Mne osobne sa podarilo z vozu č. 527 (dnes Strausberg alebo tak nejak) na skúšobnej jazde vytlačiť 78 km/h, ale bez cestujúcich, na skúšobnej jazde a po gen. oprave tzv. rýchlodráhy do VSŽ (dnes USS Steel) a bolo to celkom v pohode, žiadne bočné ani vertikálne otrasy, len či by to vydržali trakčné motory s chladením - v lete...
4126 a ostatné modré museli obehnúť aj prístávacie lietadla na Letisku. ? ?
Re #35346 jt: Elekrička v KE 80?aj s cestujúcimi alebo skúšobna jazda? Nevyznám sa v tom nehovorím že nedajú viac ako 60 ale na našich tratí by sa udržala 80-100 km/h ? ?
Nevie niekto ktorá červená karosa to je v kovošrote na Bosákovej? stojí úplne vzadu a je z nej iba holý rám s plechmi, evč je zakryté nejakým plechom, nedovidel som tam. A zdá sa mi že má 3 dvere. Nevie niekto
nieje problem,vybav mi medzimestsky diferencial,alebo kup mi,ja dam vymeniť,a pojdeš so mnou 100 ? ? aj v 21 storoči ? ,uprimne si povedzme,tento typ nieje na take cesty-aj ked si myslim že na tu Račku alebo 56 stači,radšej pomaly ale isto ? mali sme tu 280.10 - tie boli predtým bežne vypravovane do RA a starych 52-dodnes nepochopim prečo sa vyradil 4126.Čo sa týka urovne cestovania,tak si myslim,že občas to modernejšim autobusom Solarisom,Karosou,Citelisom je horšie ako starym Ikarusom ? Buďme radi že nam tu Ikarusy ešte jazdia ❤ Rýchlosť nieje tak doležita ? doležite je že sa dostaneš kam chceš,aj ked o par minut neskor ?
Ja netvrdím, že je to chyba vodiča, alebo niečo podobné. Len, že toto nie je úroveň cestovania 21. storočia (čo sa týka rýchlosti). Len pre zaujímavosť, 280-tky považujem za doteraz druhé najlepšie autobusy, ktoré u nás jazdia.
Re #35344 Trucker4091: Už som šiel električkou aj cez 80 km/h, motory ako také sú schopné presiahnuť 100 km/h (aj keď konštrukčný rýchlosť podľa údajov výrobcu je 65 km/h).