Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: JA #9953:
Tak to je síce pravda, že úroveň MHD v Plzni je úplne odlišná, ale v rámci ČR na tom nie je práve najlepšie a ešte dodnes sa tam v prevádzke nájde pár vozidliel, ktoré robia PMDP hanbu. Ale sú to len výnimky. Tým chcem však povedať, že celé hodnotenie v príspevku si poňal len veľmi povrchne a laicky. Ak sa v tejto problematike vyznáš, mohol by si byť konkrétnejší, čo by mohlo byť predmetom prípadnej plodnejšej diskusie a nie vyrývaním.
Páni,cez víkend som bol v Plzni a to Vám poviem,že to je krása pozerať na tie ich vozidlá MHD. No čo povedať, v Košiciach máte šroty električky,zastaralé a neudržiavané trolejbusy a zbastardené autobusy.Ich vozidlá MHD sú komplet čisté v nových lakoch a predovšetkým jazdia po perfektných dráhach a cestách.No stručne povedané ,porovnávať v tejto oblati Košice a Plzeň to je ako porovnávať Trabanta a Superba !Ja viem,že ani jedno z nich nie je BMW,ale predsa,nemáme na to ?
ktorý bude poťahovať a ktorí budú koľajnice prehadzovať ? a s NO na L IX. to bude nejake tie 4- km !

PS: toto je vtip mesiaca ! ?
Reply on: Isidor #9926:
k tej fotke http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f4f0f0edf5f0f0f2&no=2&id=27302aeef1f122f1f2f525 si zabudol napísať, čo pri tom hovorili...
"Uuu keci by to stáááloo"... "Ta veľaaa ta veľaaa"... "To by boloooo llooovveee a kooľkooo pááleenkyy"... "Uuu ta more šľohnimee ju!... ?
Reply on: TA #9949:
v knihe 100 rokov MHD v KE je fotka TAXIKu (DACIA) s #7133 ktore prevadzkovali DP.
Reply on: Furčan #9946:
tých pár evidenčných čísel ... všetky rady určite nie sú zapratané : 71xx, 72xx, 73xx ... 79xx ? Či už všade je niečo? Ak by boli všetky plné, čo pochybujem, že sú, tak stále sa dá pokračovať od 10000 : 10xxx, 11xxx ...

A vie mi niekto vysvetliť, prečo tie mechanizmy majú práve tieto ev. č.? Napríklad trolejová veža 6063? To začali číslovať práve od 6063? Alebo boli aj ( 6060, ) 6061, 6062 ???
Reply on: TA #9944:
Vyroba spominanych S11tiek sa skoncila v roku 1981, kedy sa zacali vyrabat krabicove 700vkove karosy.
Reply on: TA #9944:
Jazdili odkedy boli dodavane do KE 🙂 (ja som sa docital, ze prototyp bol vyrobeny v r. 1963), tipujem koniec 60 tych rokov, aj ked vtedy este prevazovali vozidla RTO, Ikarusy), spytaj sa RW-cka. S nim som v archive chodil zbierat info o vyradenych vozidlach. Ja si pamatam na posledne kusy niekedy z roku 1987. Chodili sme casto na Bankov, tak nebol problem ist nejakou tou vysluzilou SMkou sluziacej na L14.

Re #9945 Sarko: Vozidiel s ev. c. 9XXX je kolko? (okrem 9001 - to je tusim technologicke vozidlo)
EV. Č. :
6063-trolejova veža Karosa-Liaz
7070-škoda 1203 (hneda dodavka)
9061-Avia Furgon
9055-Liaz (oranž.)
9007-Liaz valnik
8003-Praga V3S
9056- vysoko zdvyh.vozik
atď...
Reply on: TA #9944:
Ako to, že nie?! Rady 7xxx, 8xxx a 9xxx sú alebo boli použité pre služobné osobné, nákladné, účelové vozidlá, trolejové veže a iné mechanizmy.
Reply on: eMareq #9943:
ja len hovorím, že už raz použité rady ( čísla ) by sa nemuseli dávať opäť. Prečo by sa nemohli začať dávať čísla 7xxx, 8xxx, 9xxx - veď to je cca 30 radov a 3000 čísel. DPMK predsa nekúpi 3000 vozidiel ani za najbližších 3000 rokov ?.
Mimochodom odkedy dokedy jazdili SM11-ky v KE? lebo to si už ja pamätať nemôžem ...
Reply on: TA #9941:
Rad 55XX kedysi v KE bol prideleny SM11kam. Teraz ich maju novoplany, tiez raz pouzity bol.
Reply on: Sarko #9932:
e #9932 Cez pracovné je vypravených (asi) 44 služieb a podľa mojích "fušerackých" výpočtov mi vychadzá 78 KUSOV vozov... ? ?
Reply on: Sarko #9908:
prečo opäť pužiť rad 45xx, keď už raz použitý bol? česť pamiatke jediného Tambusu
Reply on: Sarko #9939:
k tejto téme doplním toto: http://www.usske.sk/job-s.htm
Kamoš zo sprostredkovateľskej firmy sa u mňa informoval, či nepoznám záujemcov o povolanie vodiča MHD vo Veľkej Británii, tak po zaslaní mailu s bližšími info dávam na vedomie:

Aktuálne hľadáme:
- vodičov autobusov mestských liniek

lokalita: Veľká Británia

termín nástupu: február 2005

požiadavky:
- vodičský preukaz na autobus
- prax min. 1 rok
- SOU alebo SŠ
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- čistý register trestov
- spoľahlivosť a samostatnosť
- dobrý zdravotný stav
- možnosť rýchleho nástupu a záujem o dlhodobý pobyt

pracovná náplň:
- riadenie mestských autobusov – krátke trasy

mzda:
1.200 GBP (=cca 55.000 až 66.000 Kč)/mesiac
(pozn.: to jest cca 72.000 až 86.000 Sk!)

zabezpečujeme:
- ubytovanie
- dlhodobú prácu a cennú prax v zahraničí

V prípade záujmu nás kontaktujte na nasledovných linkách:
- telefón 0902 24 14 12
- e-mail grafton [at] inmail [dot] sk
Reply on: Nodes #9911:
tú Karosu som videl z električky - jej ľavý bok
Reply on: eMareq #9935:
Jasné, ja som len konštatoval, aká je momentálna situácia.

OK, ja som to napísal obrazne povedané 🙂

Jj, na pokračovateľky rady 62xx som zabudol.

Ale SAO Lučenec neskrachoval hneď a nebol by problém do tohto času nakúpiť aj nejednu sériu.
Reply on: Sarko #9934:
Jaj tak tak je to! Len sa mi ten cely prispevok nezdal, ked tam boli zamontovane aj KTcka. Zabudol si aj na 64xx 😉

Vsak ked SAO lucenec skrachovalo, tak co sa uz mohlo kupovat.
Reply on: Sarko #9932:
Suhlasim, modernizacia/GO (ale radsej modernizacia) je momentalne jediny smer, ktorym sa DP moze uberat. Ja viem, ze 5ks modernizovanych elin neurobi dieru do sveta, len v tom treba pokracovat (tj postupne za rok posielat jednotlive vozidla vo vacsom mnozstve na GO/modernizaciu)

Co by nechyrovali ved 22ka im tam jazdi a pravidelne 6x do dna aj RA1 🙂 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.