Ev.č. 9074 je napr. V3S s nakoľajovacím zariadením pre PKD. Z histórie tu mám napr. ku 1.4.1994 evidované:
6801 (KEB 19-05)- diaľková Oasa HD 12
7065 (KEH 77-28)- služobné OMV Dacia 1310
8026 (KEA 29-81)- nákladná Tatra 2-148
8036 (KEA 08-51)- nákladná Avia 30-N
Tak to je síce pravda, že úroveň MHD v Plzni je úplne odlišná, ale v rámci ČR na tom nie je práve najlepšie a ešte dodnes sa tam v prevádzke nájde pár vozidliel, ktoré robia PMDP hanbu. Ale sú to len výnimky. Tým chcem však povedať, že celé hodnotenie v príspevku si poňal len veľmi povrchne a laicky. Ak sa v tejto problematike vyznáš, mohol by si byť konkrétnejší, čo by mohlo byť predmetom prípadnej plodnejšej diskusie a nie vyrývaním.
Páni,cez víkend som bol v Plzni a to Vám poviem,že to je krása pozerať na tie ich vozidlá MHD. No čo povedať, v Košiciach máte šroty električky,zastaralé a neudržiavané trolejbusy a zbastardené autobusy.Ich vozidlá MHD sú komplet čisté v nových lakoch a predovšetkým jazdia po perfektných dráhach a cestách.No stručne povedané ,porovnávať v tejto oblati Košice a Plzeň to je ako porovnávať Trabanta a Superba !Ja viem,že ani jedno z nich nie je BMW,ale predsa,nemáme na to ?
tých pár evidenčných čísel ... všetky rady určite nie sú zapratané : 71xx, 72xx, 73xx ... 79xx ? Či už všade je niečo? Ak by boli všetky plné, čo pochybujem, že sú, tak stále sa dá pokračovať od 10000 : 10xxx, 11xxx ...
A vie mi niekto vysvetliť, prečo tie mechanizmy majú práve tieto ev. č.? Napríklad trolejová veža 6063? To začali číslovať práve od 6063? Alebo boli aj ( 6060, ) 6061, 6062 ???
Jazdili odkedy boli dodavane do KE (ja som sa docital, ze prototyp bol vyrobeny v r. 1963), tipujem koniec 60 tych rokov, aj ked vtedy este prevazovali vozidla RTO, Ikarusy), spytaj sa RW-cka. S nim som v archive chodil zbierat info o vyradenych vozidlach. Ja si pamatam na posledne kusy niekedy z roku 1987. Chodili sme casto na Bankov, tak nebol problem ist nejakou tou vysluzilou SMkou sluziacej na L14.
Re #9945 Sarko: Vozidiel s ev. c. 9XXX je kolko? (okrem 9001 - to je tusim technologicke vozidlo)
ja len hovorím, že už raz použité rady ( čísla ) by sa nemuseli dávať opäť. Prečo by sa nemohli začať dávať čísla 7xxx, 8xxx, 9xxx - veď to je cca 30 radov a 3000 čísel. DPMK predsa nekúpi 3000 vozidiel ani za najbližších 3000 rokov ?.
Mimochodom odkedy dokedy jazdili SM11-ky v KE? lebo to si už ja pamätať nemôžem ...
Kamoš zo sprostredkovateľskej firmy sa u mňa informoval, či nepoznám záujemcov o povolanie vodiča MHD vo Veľkej Británii, tak po zaslaní mailu s bližšími info dávam na vedomie:
Aktuálne hľadáme:
- vodičov autobusov mestských liniek
lokalita: Veľká Británia
termín nástupu: február 2005
požiadavky:
- vodičský preukaz na autobus
- prax min. 1 rok
- SOU alebo SŠ
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- čistý register trestov
- spoľahlivosť a samostatnosť
- dobrý zdravotný stav
- možnosť rýchleho nástupu a záujem o dlhodobý pobyt
pracovná náplň:
- riadenie mestských autobusov – krátke trasy
mzda:
1.200 GBP (=cca 55.000 až 66.000 Kč)/mesiac
(pozn.: to jest cca 72.000 až 86.000 Sk!)
zabezpečujeme:
- ubytovanie
- dlhodobú prácu a cennú prax v zahraničí
V prípade záujmu nás kontaktujte na nasledovných linkách:
- telefón 0902 24 14 12
- e-mail grafton [at] inmail [dot] sk
eMareq
Re #9945 Sarko: Vozidiel s ev. c. 9XXX je kolko? (okrem 9001 - to je tusim technologicke vozidlo)