Reply on: Dispecer #87104:
Áno, stena haly vysvetľuje tú dlhšiu koľaj a tie dve ďalšie vysvetľuje predovšetkým pridanie zhlavia. Tá prístupová cesta by z nich zobrala len pár metrov. (V obrázku som urobil chybu, časť krajnej koľaje predsa len nemala byť modrá, lebo zostáva, kde bola. Jej užitočnú dĺžku skráti vložená výhybka.) Predsa len v súčte odstránených úsekov už ide o nezanedbateľný úbytok odstavnej dĺžky, na ktorý som chcel poukázať, že asi až tak podniku nevadí. Lebo keby vadil, niekto by sa ho snažil pri tvorbe projektu za každú cenu aspoň čiastočne kompenzovať, napríklad pridaním jednej alebo dvoch koľají na okraj rozvetvenia, čiže od vrátnice po stenu meniarne E. Na snímke starého stavu vidno, že miesto tam v pohode bolo aj na dve koľaje.
mi.v
"Upozornil, že obchvat sa po spustení premenuje z R2 na R4. Je to podľa neho logické, lebo tento úsek je súčasťou budúcej nadnárodnej diaľničnej siete, spájajúcej litovskú Klajpedu na severe s gréckym Solúnom na juhu. Zjednoduší to teda orientáciu vodičov."
Obchvat Košíc bude zadarmo, len mi nie je zatiaľ jasné, medzi ktorými výjazdmi. (Od Budimíra až po Šebastovce?)
Tak napíšte, či ste si všimli nejaké upokojenie dopravy. A Jazero v nadväznosti na toto otvorenie hneď začína fungovať v odvykacom móde