Podľa PD tebou znázornené 2 koľaje blízko meniarne na svojom juhovýchodnom konci ustúpili prístupovej ceste k meniarni a okolitým halám a tá zvyšná "chýbajúca" koľaj je v mieste, kde je stena nových krytých koľají.
Ďakujem, takže na mapy.cz je to teda správne. V dvoch skupinách pri odstavnej koľaji bez troleje bolo predtým 9 koľají, teraz je 8. V novej hale 5, vonku už len 3. Doplnili vjazd na tie koľaje bez potreby cúvania, ale odhadom ubudol skoro 2-násobok dĺžky bežnej odstavnej koľaje. Takže zrejme padlo rozhodnutie o zmenšení odstavnej kapacity.
Pozn.: dlhú modrú čiaru som pre názornosť zakreslil do medzery. Dĺžka sedí, ale mala byť o jednu koľaj vpravo. Lenže tam nebolo miesto na kreslenie.
Takto vyzerá teraz po rekonštrukcii vozovňa Bardejovská, čierna je odstavná koľaj bez troleje, sivé sú rôzne haly na opravy (a pod.) električiek a ružová je na odstavovanie električiek.
Znamená rekonštrukcia Bardejovskej odstránenie jednej odstavnej koľaje? Podľa novo zakreslenej schémy koľajiska na mapy.cz je v priestoroch pri novej odstavnej hale o jednu koľaj menej. (Ortofotomapa stále ukazuje pôvodný stav koľajiska, takže sa dá porovnať.) Je to chyba v mape alebo rozhodnutie podniku, že takú dĺžku koľají už nepotrebuje?
Linka 23 bude premávať na trase Staničné námestie - Letisko (pár spojov zájde k Faurecií, ale končí vždy pred letiskom). Linka 38 bude premávať k všetkým tým fabrikám - základná trasa Staničné námestie - A. Kvasa (nová zastávka za Faureciou). Niektoré ranné a večerné spoje budú premávať už z Ťahanoviec, resp. z Furče, keďže by sa vozidlá presúvali aj tak až na stanicu, takto zoberú ľudí už zo sídlisk. Podobne to bude fungovať aj pri ceste naspäť, ale iba večer - niektoré spoje prídu na stanicu a budú pokračovať ako linka 10 alebo 17.
K spoplatneniu: Mapa spoplatnenia ešte nie je aktualizovaná, ale z NDS mi odpísali, že bezplatné pre osobné autá je to teda skutočne medzi výjazdmi od Budimíra (D1) po Šebastovce (R4).
"Upozornil, že obchvat sa po spustení premenuje z R2 na R4. Je to podľa neho logické, lebo tento úsek je súčasťou budúcej nadnárodnej diaľničnej siete, spájajúcej litovskú Klajpedu na severe s gréckym Solúnom na juhu. Zjednoduší to teda orientáciu vodičov."
Obchvat Košíc bude zadarmo, len mi nie je zatiaľ jasné, medzi ktorými výjazdmi. (Od Budimíra až po Šebastovce?)
Dispecer
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/detail/3169535
Screenshot z výkresu "Situácia" z projektovej dokumentácie stavby "MODERNIZÁCIA ELEKTRIČKOVÉHO DEPA DPMK" v stupni DSPRS pre SO 00-04-01.2 a SO 00-05-01.2