Ako vyučený lakovač musim napísať, že lakovať vnky je ako za trest. Ale zachovať žltá a modrá farba sa mohla zachovať možno v nejakom dizajne na štýl 1. generácie karos rady 900 (len v súčasnej farebnej kombinácii, alebo podobné)
Vlnky sú síce esteticky zaujímavejšie ako jednoliaty náter, ale majú niekoľko nevýhod. Napríklad vezmi si Vario. Potrebuješ vymeniť pravé krídlo 2. dverí. Na sklade máš pravé krídlo ale 4. dverí. Úplne rovnaký kus, len v inej farbe kvôli vlnkám. Dáš ho tam aj keď nebude farebne pasovať, ale vypravíš voz, alebo budeš čakať na farebne správny kus a voz bude chýbať vo výprave? Každé dvere vo Variu majú inú farbu. Potrebuješ 4 rôzne pravé krídla. Pri jednoliatom nátere potrebuješ len jedno krídlo. A mohli by sme pokračovať dalšími časťami karoserie...
Dám aj sem príspevok k novému polepu, či čo to je...
Utrpel som duševný šok pri tejto informácii a pozretí fotky toho "nového" náteru (polepu)...
To naozaj je toto prvoradé pre podnik? Kde sú tbusy? A takto by som mohol menovať tisíce ďalších prvoradých vecí.
Súčasný "bublinkový" náter, si dovolím tvrdiť, patril k špičke okolitých krajín...
Mne sa viac paci povodna vizualizacia kde je ta modra svetlejsia, teraz ked som to prvykrat videl ten polep na solarise, som si prv myslel, ze to niekto len odfotil, isiel do galerie tam dal "upravit" a zacal nahodne malovat na fotku tou uplne obycajnou modrou farbou a tak vznikol ten polep, ale je to realne
DrEmerald