Rozumiem tomu dobre, že je lepšie kupovať si polhodinový alebo hodinový lístok cez kontakt s vozidlom (cez označovač alebo cez QR kód pri dverách)? Pretože ak som si kúpil 30-minútový lístok 2 minúty pred odchodom, ale spoj s 30-minútovým intervalom celkom vynechá, tak prepravnej kontrole sa nemusí páčiť, že v ďalšom spoji (o 30 minút) hneď od začiatku cestujem s exspirovaným lístkom. Je otázne, či budú kvôli mne chcieť volať dispečera, aby si overili výpadok predošlého spoja. A či aj potom mi nevypíšu pokutu a nepošlú ma na oddelenie prepravnej kontroly, kam si mám ísť uplatniť námietky a požiadať o zrušenie pokuty. (Už sa mi raz dávno stalo, že mi nešla BČK na revízorskej čítačke a tak som dostal pokutu a musel som ísť na to oddelenie to doriešiť. Tam mi pokutu zrušili. Tým som chcel povedať, že neštandardné situácie nechcú riešiť vo vozidle, ale človeku naplánujú ďalšiu cestu do mesta.)