Reply on: 5 #8508:
kratke Karosy (aj Ik415) na L32 pocas letnych prazdnin jazdili! Od jej zavedenia na Exnarovu tak bolo kazdy druhy rok, ale teraz ako som uz pisal, za posledne dva roky na nej neboli.Vytazenost L32 je pomerne rovna L18, cize ak by sa dali Soalrisy na L32 bolo by to nedostatocne! Mozno v sedle (aj to vecernom) ako-tak, ale tak ako denno denne je sardinkaren na L18 v spicke, tak isto by to dopadlo aj na L32. A tak ako si pisal, odbocenie pri Technike nie je moc dobre, uz tam manevruju Solarisy na L12 a maju co robit.
Irisb: Solarisy fakt vsade! Aj na Tescobus si jeden prosim! ?
Ale nech máme zrušenú pešiu zónu pre prostriedky MHD a obnovenú pôvodnú električkovú L1, tak by to na košickej Hlavnej aj bolo možné. ?
5
O SU 15 na L32 som uvažoval len s podmienkou navrátenia klbákov na L18, ale ako som už písal, ťažko vyberať.
Podľa môjho názoru v KE máme dnes zbytočne veľa 15 m autobusov. Ideálnymi linkami pre ne sú podľa mňa 12, 16, 19 a 30, a preto sa počet 15 m vozov mal podľa mňa ustáliť na čísle 20-25. Dnes je ich ale 34, klbákov je málo a tak sa aj SU 15 pchajú na linky, kam nepatria (18, 27 a semtam 32, 34). No ale čo už teraz s tým...
Ja osobne by som 15 m vozy rád videl napr. na L15, nakoľko ju považujem za najvyťaženejšiu linku s krátkymi busmi. Čiže záver: treba už kúpiť klbáky ?