Reply on: 280 #8511:
Od KVP, až po Amfiteáter majú 18 a 32 totožnú trasu, z čoho usudzujem, že aj ich vyťaženosť je v danom úseku približne rovnaká. Ale na zvyšnej časti ich trás je z mojich skúseností vyťaženejšia L18.O SU 15 na L32 som uvažoval len s podmienkou navrátenia klbákov na L18, ale ako som už písal, ťažko vyberať.
Podľa môjho názoru v KE máme dnes zbytočne veľa 15 m autobusov. Ideálnymi linkami pre ne sú podľa mňa 12, 16, 19 a 30, a preto sa počet 15 m vozov mal podľa mňa ustáliť na čísle 20-25. Dnes je ich ale 34, klbákov je málo a tak sa aj SU 15 pchajú na linky, kam nepatria (18, 27 a semtam 32, 34). No ale čo už teraz s tým...
Ja osobne by som 15 m vozy rád videl napr. na L15, nakoľko ju považujem za najvyťaženejšiu linku s krátkymi busmi. Čiže záver: treba už kúpiť klbáky ?
Ale nech máme zrušenú pešiu zónu pre prostriedky MHD a obnovenú pôvodnú električkovú L1, tak by to na košickej Hlavnej aj bolo možné. ?
Sarko
Čo sa týka otáčania Solarisov, neraz som videl sa v Kavečanoch v ZOO otáčať, takže som presvedčený, ak to dokáže aj SU15 s najväčším polomerom odbočenia, tak to určite dokáže aj akékoľvek sólo a kĺbak.
A nakoniec Pete správne podotkol, že by na vyťažených linkách mali premávať výlučne kĺbové autobusy a nech to bude Karosa, Solaris, alebo pre mňa-za mňa aj protekčne vybavené CityBusy. A smajlík dostatočne dáva najavo, že to myslí obrazne povedané...