Reply on: 5 #8512:
Na l. c. 16 a 30 mozu by 15 m vozidla, ale v tom pripade urcite o jeden spoj viac. V sedle urcite a v spicke aj dva.
Ale nech máme zrušenú pešiu zónu pre prostriedky MHD a obnovenú pôvodnú električkovú L1, tak by to na košickej Hlavnej aj bolo možné. ?
5
Tiež si myslím, že SU 15 by boli na L32 vhodné z hľadiska kapacity, aj z mnohých ďalších hľadísk... okrem jedného - a tou je kľukatosť tej linky, množstvo ostrých zákrut (odbočenie z Letnej doprava na Zimnú), s ktorými by mohli mať SU 15 problémy. Iste, problémové úseky v tomto zmysle sú aj na iných linkách, ale L32 je v tomto majstrovská. Za naj považujem úsek linky od Amfiteátra po Jakabov palác, radšej ani neskúšam počítať množstvo ostrých odbočení... nehovoriac už o "kvalite" vozovky na Svätoplukovej...