Otázkou je, nakoľko výhodnejšie je postaviť trať a použiť klasické trolejbusy, než parciálne vozidlá. Nechce sa mi veriť, že jednorázový výdaj na trať je menej výhodný, než pokryť celú výpravu (na stanicu by zrejme jazdili všetky spoje) výrazne drahšími vozidlami. Áno, otvorili by sa možnosti na rozšírenie trolejbusov aj na iné úseky mimo troleje, ale na to netreba mať nutne 100% výpravy, ktorá je toho schopná. Na najvyťaženejšom úseku skrátka má byť trolej, pokiaľ to nevylučujú iné okolnosti (estetika, pamiatková zóna a pod.), čo nie je tento prípad. Až následne majú prísť na rad batérie napríklad na periférii pri pásmovej prevádzke (každý x-tý spoj zachádza mimo trať).
Stále nemám zodpovedanú otázku, kde boli títo, keď sa za predošlého vedenia podnik spľundroval na maderu. A nestalo sa to zo dňa na deň.
Kde boli, keď sa bez rozmyslu nakupovali kadejaké haraburdy, bez rozmyslu vyraďovali a rozpredávali použiteľné vozidlá, keď sa prapodivne kšefftovalo s reklamou (kto si myslí, že tzv. Nová mestská karta bola o službách, tak je naivný)...
Len to je zaujímavé, že mali požiadavky na zvýšenie platov od polovice minulého roka (či tak nejako), ale teraz sa to radikalizuje.
Veru, zlatí smeráci, keď oni boli pri moci, všetci čučali ako voš pod chrastou, možno sa ich aj báli (veď smeráci ovládajú políciu, prokuratúru a tak).
Škoda, že neštrajkovali pred voľbami na primátora. Či vtedy sa to neslušalo, lebo mohol vyhrať Petruška?
Z vyjadrenia odborárov len jedno je pravda, že kumulovaná strata a za to je zodpovedné mesto je 20 mil. eur a to majú maslo na hlave všetci za posledných 15 rokov.
Len porovnávať dobu Knapíka, keď mesto malo smiešne rozpočty a dobu Rašiho, keď sa situácia mesta výrazne zlepšila a napriek tomu Haraši nič nerobil len marketingové kecy, je asi o inom. Choďte sa prejsť pešo hocikde a uvidíte tie "rovné" chodníky bez nerovností a dier. Hlavne, že sa Smeráci pýšili tým, že ako mesto nagazdovalo peniaze a koľko má v rezervnom fonde.
A podotýkam, že som ani Poláčeka za primátora nevolil...
THC ma Linku 27, Furca ma linku 17, /vecer linky 10 a 15/ Dokonca este aj Podhradova co je ovela mesnie ako KVP ma linku 16, Taktiez Železbiky linky 15, či 16. Cize ano kazde sidlisko ma priame spojenie zo stanicou..a ja ako KVPckar jednka to mam najdalej a este to tak aby som prisiel o linku 19 ktora sice je krkolomna jak hovado ale na stanicu ide..a ozaj nie vzdy sa mi chce ist peso cez park
alebo od senneho trhu na stanicu zasa tak blizko to nie je. A okrem toho Linky 17 a 19 vyuziva aj mnoho studentov na internaty aj k Botanickej zahrade ci k Novej nemocnici.
Ved dobre nech strajkuju ked chcu je to ich pravo samozrejme ibaze na to doplatia obycajni cestujuci .zlaty smeraci co tu boli je mi luto ze som volil toho somara Polaceka.
Sa mi podarilo naďabiť na arogantného primitíva za volantom. Stlačil som STOP pri predných dverách ešte pred zastávkou, pozbieral si veci a pripravil na výstup. Po zastavení som pristúpil k dverám, lenže on ich neotvoril. Keď som sa obzrel do kabíny, tak upäto čumel dopredu a uškieral sa ako idiot. Keď som ho poprosil, aby mi otvoril dvere. On na to len odvrkol, aby som použil ďalšie dvere.
Požiadavka na zvýšenie platov je rozhodne na mieste.
Z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že pre 90% cestujúcich s kufrom príde niekto autom resp použijú taxík. Ak už niekto ide bus, tak radšej s rezervou resp ak ide domov, tak len nastúpi na bus. Oblasť botaniky sa dala riešiť prestupom hrana hrana na zastávke Radnica starého mesta, kde by mohol zastaviť aj bus.
Ano, budeme mať nosnú linku, ktorá bude prechádzať cez xyz ďalších bodov a v konečnom dôsledku nám tým bude cestovať len ten, kto nemá na výber. Ukážkovym príkladom nefunkčnosti takého systému boli linky N1 a N2.
Taktiež si nie som úplne istý, či má mať každé sídlisko priame spojenie so stanicou. Rád si vypočujem argumenty pre a proti.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
monoblok