Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: afeno #83650:
Áno, keď to čítam spätne, dalo sa to pochopiť tak, ako píšeš, pardon.
Čo sa týka linky 4, alebo napríklad aj 2, tak tie by mohli mať dvojnásobne dlhšie intervaly oproti nosným, napríklad. V centre by sa potom mohli prekladať. Hlavne nosné linky 3, 6, 7 a 9 by mali jazdiť tak, aby sa o nich ako o nosných, dalo vôbec hovoriť.
Reply on: Bjorn #83649:
Myslel som, že naražaš na špička/sedlo, preto som tak reagoval.
Dalo by sa vyhrať aj so súčasným LV, lebo míňať vozkm na takú linku 4, ktorá v špičke prevezie do Barce asi 60 ľudí za hodinu (!) je utopistické.
Reply on: afeno #83648:
Tak tých pár spojov ráno sa špičkou snáď ani nedá nazvať, popoludní to je už o niečo lepšie. Samozrejme som ale tých 15/20´ smeroval na spoje cez deň/večer.
Reply on: Bjorn #83647:
Električky už dlhšie jazdia v intervale 12' špička a 15' sedlo
Reply on: mi.v #83646:
V Brne tak aj jazdili, neskôr to bolo kĺbové Vario+sólo, ale nie som si istý, či sa už aj toto nezrušilo. Šlo to ale na úkor zhustenia intervalov, čo v Košiciach nehrozí, keďže s uvedením Varia do prevádzky došlo k zníženiu prepravnej kapacity, pričom interval ostal 15/20´.

Neviem, či je to v Košiciach nutné, hlavne, keď tam električky jazdia v takých úbohých intervaloch. Radšej zaviesť normálny max. 10 minútový takt cez deň a 6´ v špičke, zapnúť preferenciu a potom premýšľať o väčších súpravách.
Reply on: 5801 #83640:
Súprava dlhá 47 metrov... približne toľko, ako keď u nás spojíme 2 Variá. 🙂
Reply on: Dimi #83644:
Vyradene/zlikvidovane: 3501, 3506, 3508, 3509, 3512, 3520, 3533, 3701
Odstavene dlhodobo (na vyradenie): 3505, 3526
Odstavene na dlhsie su este 3529 a 3534

Zvysok je v prevadzke.
...tak trosku mimo temy.. Kolko realne mame nevyradenych 15 metrovych Solarisov? Kolko z toho je v sucasnosti jazdiacich a kolko odstavenych / dlhodobo nepojazdnych?

Dik
Reply on: 5801 #83640:
Znamená že niektoré busy končia na tejto zastávke a busy idú do vozovne
Som zvedavý jak za nasledujúcich päť mesiacov budú jazdiť busy z 54 z kvp do tahanoviec a späť keď budú rekonštruovať most na moskovskéj ulici
Reply on: LUKYmhd #83629:
V Sobotu 27.04. bude obnovená prevádzka zastávok na stanici, krajský súd, dom umenia a SOŠ automobilová.
24.04. sa začne reko zastávky Magistrát smer KVP a 29.04. zastávka KVP miestny úrad smer nová nemocnica.
Reply on: Dimi #83636:
V poriadku ja sa nehadam ja len chce,m vidiet vysledky to je cele ale nie o 10 rokov ale co najskor /netvrdim ze to ma byt zajtra/ a uz ked tak preco DPMK vo vlastnej rezii nerobi aspon nutne opravy trati? taka cast na konci juznej triedy by si zasluzila trochu vyrovnat asponm docasne. Niekedy co ja pamatam robilo sa aj v rezii DPMK ked uz bol fakt havarijny stav. Co sa tyka tychto reko trati pockam si na vysledky snad sa toho raz dozijem.
Reply on: LUKYmhd #83633:
Lukas, ty stalen nechapes, ze peniaze NEBOLI vyclenene na rekonstrukciu trati na jazere NIKDY. Boli vyclenene iba na vypracovanie projektu pre tuto rekonstrukciu. Takze o samotne peniaze na rekonstrukciu sa musi bojovat tak, ci tak. Ci by projekt bol, alebo nebol. Tu ide o to, ze sa projekt ako celok zrusil a vypisala sa sutaz na novy projekt, rozkuskovany, ciastkovy. Takto bude ovela vacsia sanca dostat sa ku EU peniazom, viazucim sa na konktretnu cast rekonstrukcie. Pretoze vyhrat EU financovanie na celu trat naraz je skoro nemozne. Mudry krok od primatora
Reply on: S499.1023 #83634:
Tomu ktory nedokonci reko trati.
Reply on: LUKYmhd #83633:
Ktorému primátorovi chceš ďakovať?
Reply on: PtrOlsn #83632:
Cize to moze znamenat co? ze sa nestihnu zrekontruovat trate a potom uz nebude moznost ich na dlho zrekonstuovat? ak sa toto stane pekne sa primatorovi podakujem.
#83611
Ďalšie programové obdobie je, čo sa týka financií, veľmi diskutabilné. Európska únia bude dávať peniaze v iných objemoch a iných prioritách ako doteraz. Najzásadnejšou zmenou bude, že IROP končí. Je len na zástupcoch našej krajiny, ktoré odvetvia budú tlačiť dopredu. A navyše, keď Slovensko bude v jadre EÚ a bude zaradené medzi tie rozvinutejšie krajiny, tak dotácie už nebudú také štedré ako doteraz...

#83621
Súkromníkovi by sa mohol podnik odpredať až po skončení obdobia udržateľnosti. Každá električka, autobus a aj samotné trate z eurofondov musia byť prevádzkované dopravným podnikom (mestom) istý počet rokov. Ak by sa to nedodržalo, bolo by to vážne porušenie podmienok získania eurofondov a mesto Košice, ako prijímateľ podpory, by muselo vracať všetky peniaze, ktoré dostal ako dotáciu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.