V Sobotu 27.04. bude obnovená prevádzka zastávok na stanici, krajský súd, dom umenia a SOŠ automobilová.
24.04. sa začne reko zastávky Magistrát smer KVP a 29.04. zastávka KVP miestny úrad smer nová nemocnica.
V poriadku ja sa nehadam ja len chce,m vidiet vysledky to je cele ale nie o 10 rokov ale co najskor /netvrdim ze to ma byt zajtra/ a uz ked tak preco DPMK vo vlastnej rezii nerobi aspon nutne opravy trati? taka cast na konci juznej triedy by si zasluzila trochu vyrovnat asponm docasne. Niekedy co ja pamatam robilo sa aj v rezii DPMK ked uz bol fakt havarijny stav. Co sa tyka tychto reko trati pockam si na vysledky snad sa toho raz dozijem.
Lukas, ty stalen nechapes, ze peniaze NEBOLI vyclenene na rekonstrukciu trati na jazere NIKDY. Boli vyclenene iba na vypracovanie projektu pre tuto rekonstrukciu. Takze o samotne peniaze na rekonstrukciu sa musi bojovat tak, ci tak. Ci by projekt bol, alebo nebol. Tu ide o to, ze sa projekt ako celok zrusil a vypisala sa sutaz na novy projekt, rozkuskovany, ciastkovy. Takto bude ovela vacsia sanca dostat sa ku EU peniazom, viazucim sa na konktretnu cast rekonstrukcie. Pretoze vyhrat EU financovanie na celu trat naraz je skoro nemozne. Mudry krok od primatora
Cize to moze znamenat co? ze sa nestihnu zrekontruovat trate a potom uz nebude moznost ich na dlho zrekonstuovat? ak sa toto stane pekne sa primatorovi podakujem.
#83611
Ďalšie programové obdobie je, čo sa týka financií, veľmi diskutabilné. Európska únia bude dávať peniaze v iných objemoch a iných prioritách ako doteraz. Najzásadnejšou zmenou bude, že IROP končí. Je len na zástupcoch našej krajiny, ktoré odvetvia budú tlačiť dopredu. A navyše, keď Slovensko bude v jadre EÚ a bude zaradené medzi tie rozvinutejšie krajiny, tak dotácie už nebudú také štedré ako doteraz...
#83621
Súkromníkovi by sa mohol podnik odpredať až po skončení obdobia udržateľnosti. Každá električka, autobus a aj samotné trate z eurofondov musia byť prevádzkované dopravným podnikom (mestom) istý počet rokov. Ak by sa to nedodržalo, bolo by to vážne porušenie podmienok získania eurofondov a mesto Košice, ako prijímateľ podpory, by muselo vracať všetky peniaze, ktoré dostal ako dotáciu.
Prosim vas vie niekto kedy sa bude zastavovat na taych hotovych zastavkach ako su zastavky na Staničnom nam., Krajsky sud a podobne? uz je to nejaky cas hotove a zasa sa bude cakat 3 roky na schvalenie? uz mi to trocha lezie na nervy.
Na Važeckej si to doslova a dopísmena pýta prestupný terminál. Bolo by trestuhodné, ak by sa nepostavil spolu s rekonštrukciou trate.
Inak, ten dokument je jedna veľká katastrofa. Aj keby všetky faktografické chyby boli odstránené, tak už len za to priehrštie gramatických chýb by sa mal autor hanbiť.
Ak by sa raz mala rekonštrukcia trate na Jazero plánovať poriadne a po realizácii rekonštrukcie by mala byť adekvátne využívaná, mali by na Jazere ešte význam „priame“ autobusové linky?
Problém s ekonomickou situáciou DPMK vôbec nie je prekvapivý.
Kumulovaná strata bola vo výške nad 15 mil. eur, teda mesto Košice si vylepšovalo svoj finančný profil tým, že straty DPMK roky rokúce neriešilo.
Aj ked po odovzdaní pozemkov sa formálne neuhradená strata skryla, nevyriešilo to problém nerovnováhy v Cash flow....
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Xxslowxx