Reply on: monoblok #83478:
Podľa mojich pozorovaní, na obe nástupné hrany autobusových zastávok na STN (hranu pri stanovišti linky 24 nerátam), sa 2 kĺbové autobusy (vrátane SOR NB 18) vojdú, len je to pre cestujúcich i vodičov pomerne nepohodlné, lebo:- na západnej hrane (nástupištia smer Vodná a smer Palackého) druhý voz zostane zalomený, takže vodič musí sledovať dianie pri posledných 2 dverách cez kamerový systém a cestujúci vystupujú pomerne ďaleko od obrubníka;
- na východnej hrane (nástupištia smer Pošta 2 a NO) zadné dvere druhého voza zostane mimo chodníka (či skôr chodníčka vzhľadom na jeho parametre).
.
Bjorn
Lenže v Košiciach, kde ranná špička má na linkách trvanie hodinu a pol v podobe náhodne vygenerovaných intervalov, toto nehrozí. Malo by sa to kompletne prekopať, zvýšiť dostupnosť verejnej dopravy, čo najviac eliminovať čakanie (cestujúci si nemá cestu prispôsobovať spojom). A keď potom bude polovica Ťahanoviec jazdiť MHD, môžeš premýšľať, že zavedieš linku, ktorá prejde Ťahanovcami a ďalšiu zastávku bude mať až na Palackého.