Reply on: Iv #82451:
"Podľa hovorkyne Dopravného podniku Michaely Karaffovej na linke č. 4 došlo k zmene na základe skutočnosti, že jej prevádzka je z dlhodobého hľadiska nerentabilná."Čiže sa nechystajú žiadať europrachy na opravu tejto trate

"Táto zmena nie je poslednou, pretože Dopravný podnik prehodnotí električkovú obslužnosť až po ukončení výluk spôsobených modernizáciou električkových tratí."
Veď to, že nie je posledná. Zmena zmenenej zmeny. Nič nejazdí rovnako viac, než pár týždňov. Ukážkovým príkladom je vykanibalizovanie linky 51 od začiatku výluk. Z 2 klbákov + 2 sólo sú zrazu 3 elektrošmejdy, nejaké spoje sa vytratili, lebo autobus bolo treba inde, no po skončení jednej etapy sa to do pôvodného stavu už nevrátilo. Veď kto si už len pamätá, ako to chodilo polroka dozadu. Len tak ďalej, vyháňajme stále ďalších cestujúcich, len neviem, kde sa zamestná ten ansámbl školovaných inžinierov z Bardejovskej keď to celé padne na hubu ?
rpopo
190tka je iná kapitola. V okolí Slanských vrchov sa zatraktívnenie veľmi riešiť nedá, tu proste vyhrá autobus kvôli polohe staníc. Ďalej na východ to už až taká tragédia nie je, otázne však len ostáva, či je využívanie železnice ďalej na východ spôsobené jej atraktívnosťou alebo skôr tým, že neexistuje iná možnosť rozumná. Myslím, že je to kombinácia oboch faktorov, pretože skutočne som si všimol, že väčšina cestúcich cestuje smerom do respektíve zo vzdialenejších miest, než sú napr. Michaľany, zhruba po tie Michaľany totiž existuje ešte konkurencieschopné autobusové spojenie.