Vedel by mi niekto prosím priblížiť, ako to bolo s Ikarusom 4126/II?
1. Na evidencii dopravcov píšu, že bol zabavený v Novom Meste nad Váhom, tu v katalógu je Slovenské Nové Mesto, ako to teda je?
2. Colníci ho zadržali ako nový alebo až ako jazdený?
Vopred vďaka ?
1. Na evidencii dopravcov píšu, že bol zabavený v Novom Meste nad Váhom, tu v katalógu je Slovenské Nové Mesto, ako to teda je?
2. Colníci ho zadržali ako nový alebo až ako jazdený?
Vopred vďaka ?
veteran
Dnes existuje trať od Krompách po Prešov v územnom pláne kraja. Len o nej samozrejme nikto reálne neuvažuje, lebo veď trasovanie železnice z čias Ferencjožku je pre Slovensko to úplne najsprávnejšie.
Čo sa týka trate 180, tam existujú rôzne varianty. Od sockariešenia, ktoré je len "vyhladením vrások" na súčasnej trase a obsluhou všetkých staníc a zastávok, až po drahé riešenie s dlhými tunelmi všehovšudy s jedinou stanicou Malá Lodina (medzi Kysakom a Margecamni).
Pri sockariešení (zelený a červený variant) treba zabudnúť na súvislú 160ku, ale pokojne tam môže jazdiť poctivá, pravidelná a hlavne taktová doprava, hádam raz obsluhovaná modernými jednotkami.
Drahé riešenie (modrý variant) je takmer ako podľa pravítka, na 200 km/h, len fakt netuším pre koho, keďže takt 120 min. pre diaľkové vlaky je a zrejme ešte dlho bude bohate dostačujúci.
Pokiaľ bude štát motivovaním ľudí chodiť za prácou niekam do Nitry vyľudňovať východné Slovensko, tak budú dobré aj sockariešenia v trasách definovaných za císaře pána.