Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mi.v #82004:
a ďalšia odpoveď od vodiča, čo začal krátko po skončení prevádzky ikarusov 280, zo starých vybral B952E, a z novších SOR a solaris, ktoré označil za rovnako dobré..../len tak ešte, tedom a citelis označil ako "nic moc"/...
Môj dedko pracoval v podniku od 1980 do 2010, začínal ešte na Karosách ŠM 11 a končil na Solarisoch, pritom si prešiel snaď všetkým čo v tých rokoch bolo v podniku mal pridelené 2x ŠMky funglovky IK 280 4023, 4089, 4203, následne 4302, 3501, 3528 za neho jednoznačne vyhral 15 metrový Solaris, konkrétne už II. generácie s motorom DAF, je pravda nemal si možnosť vyskúšať SORky avšak nemyslím že by to jeho názor ovplyvnilo
Reply on: mi.v #82004:
ďalšia odpoveď je od vodiča, čo jazdí 28 rokov, pridelenú mal B732, ikarus 415 a SU15 od nova až kým neprišli SORky a najlepší je prekvapivo SOR....
Reply on: mi.v #82004:
Stále sa divím, že nikto nič o Solarise. ?
Reply on: Iv #82003:
vďaka za názory... takže Tedom: 2, Karosa B941: 1, ostatné: 0
Reply on: mi.v #81993:
Odpoveď od vodiča čo si prešiel aj Ikarusmi a plynovými Karosami: najlepší by bol SOR nebyť tej strašnej sedačky vodiča, takže to vyhrala Karosa B 941...
Reply on: mi.v #82001:
Nuž keď ťa to tak zaujíma, ja som v podniku zažil ako najstaršie vozy Solarisy, za mňa odpoveď je tiež Tedom. Po službe si síce hluchý ako peň, ale stále sa robí lepšie než na tom stodverovom kráme. Šľapneš na plyn, ideš, šľapneš na brzdu, úplne hebučko zastavíš, nevylamuješ krk keď sleduješ späťáky... Ak chceš dopodrobna, ozvi sa na mejl, tu sme asi trocha mimo.
Reply on: Alco #82000:
Nie som vodič autobusu. "Tedom" je odpoveď od jedného veterána DPMK (od Ikarusu po elektrobus). Môžete pridať aj iné odpovede, to bol jeho názor.
Reply on: mi.v #81999:
Jazdil si na ňom?
Reply on: mi.v #81993:
Tedom.
Reply on: veteran #81996:
...ja o ničom neviem, som tu len riaditeľ...
Reply on: 110mat110 #81995:
Primátor odmieta, že by bol DPMK pred kolapsom: To sú demagogické informácie. Keby bol pred kolapsom, tak o tom už dávno vieme, generálny riaditeľ nám nič také neavizoval.

? ? ?
Reply on: monoblok #81989:
Popradská končí ešte nižšie, pri Amfiku... križovatka s Triedou SNP, tam je miesta dosť.
Skúšali ste sa opýtať vodičov, ktorí pracujú dlho v DPMK a jazdili na všetkých dostupných typoch busov, od Ikarusu 280 po elektrobusy, s ktorým typom sa im jazdilo najlepšie? (Samozrejme z ich subjektívneho pohľadu.) Ja jednu odpoveď mám, pridám ju neskôr. 🙂
Reply on: monoblok #81991:
Ak by sa rozšírila Ipeľská aspoň o pruh smer k nemocnici, nejaký odkaz na projekt tej MUK by nebol? Lebo fakt neviem, ako tam chcú vtesnať bez búrania resp si to radšej predstaviť nechcem. Bus pruh treba zriadiť tam, kde je to potrebné a nie tam, kde je intenzita minimálna, pokiaľ by Popradská len ustila na triedu KVP bez rozšírenia Ipelskej, tak by to bolo len hrdlo so zápchami. A bez nejakého napojenia na Amfiteáter by to alternatíva k SNP bola len čiastočná.
Ideálne by to bolo
Reply on: monoblok #81989:
Ta MÚK tam už je vyprojektovaná.

Mohol tam byť na celej dĺžke civilizovaný bus pruh, taxi pruh, bus pruh. V prípade podujatí v budúcom NTC a štadióne ideálna alternatíva voči SNPčke.

Čiže záverom, ÚHA nestráži koridory, niekedy ich vyslovene a vedome likviduje.
Tam MUK tiez nenapchas, hned za zatackou je zastavka bus a vyjazd z ulice, na druhej strane je hned vjazd ku skladom a stavebninam. Pytam sa prave na ten usek medzi Toryskou a Triedou KVP, lebo tam ziadny taky pruh nepotrebujes, od Toryskej ku stadionu sa to rozsirit predsa este da, nie?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.