Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Keďže do sprejazdnenia VSS ostáva už len pár hodín a stále žiadna info o zmene, tak to mám brať tak, že linky 12, 24, x4 budú aj naďalej jazdiť cez Jazero?
Dnes som po veľmi dlhej dobe dostal chuť napísať na niekoho pochvalu, a čuduj sa svete, možnosť odoslania pochvaly z podnikovej stránky už zmizla úplne. Hm, škoda, mohol som vylepšiť štatistiku.
Reply on: tbus #81789:
Ved prave. Ocakaval som drasticke uzavretie polky SNP. Podobne ako to bolo pri VSS a Komenskeho. Ludia par dni zmatkuju potom si najdu svoje cesticky. Takto sa bude reko posuvat hore dole kazdy tyzden a zmatok sa bude stale opakovat. No neviem ktory system je lepsi.
Reply on: 110mat110 #81786:
jednu zastavku, ano, ale bude potrebne prerobit casy aj na 71+72, kvoli obchadzkam, samozrejme X2+X6, 6+9, R7, a kvoli otvoreniu VSS aj 12, 24, X4, X7 a X9. Tak jedna zastavka, a prerobit cestovne na 12 linkach, obehy, nadvaznosti. a o tva tyzdne zasa zmena a odznova...
Reply on: 110mat110 #81786:
O busy by som sa neobával, na Hornádskej hnije stále dosť Tedomov
http://www.kosice-estranky.sk/clanky/vystavba/rekonstrukcie-elektrickovych-trati/modernizacia-elektrickovej-trate---trieda-snp---meniaren----d-.html

Reko sa posunie o jednu zastavku dalej. Mame dost busov? Ved SNP sa mala robit az ked bude jazero 100% prejazdne a budu tam jazdit elektricky.
Reply on: 5 #81784:
Asi si myslel 2.8., ale potvrdzujem, že sa nepodarilo....
Reply on: Isidor #81757:
Napríklad 3.8. sa to zase nepodarilo...
Reply on: Podhradovčan #81781:
Pohodaaaaa. Vo štvrtok podvečer nestačí ❓

?
Kedy chce vlastne DPMK imformovať verejnosť o zmenách, ktoré nastanú v piatok v rámci rekonštrukcie severnej časti trate na triede SNP❓ ❓ ❓
Reply on: S499.1023 #81770:
Ano, súhlasím. Písal som modelovo, čo to znamená zvýšenie platov o 150 eur brutto. A len pre vodičov autobusov. Nepísal som o tom, kedy by bolo zvýšenie tak citeľné, aby bolo dostatok kvalitných záujemcov o prácu.
Okrem toho nemám údaje o štruktúre a platoch zamestnancov DPMK. Predpokladám, že aj vodičom električiek nejaké to zvýšenie by bolo potrebné....a mohli by sme pokračovať.
Reply on: Troll #81776:
Môžeš mi to vysvetliť.
Reply on: Yogi616 #81777:
* V harmonograme je jasne uvedené, že začiatok prác je v auguste!

Tam nemá byť otáznik, ale výkričník.
Reply on: Isidor #81769:
Súhlasím, že to trasovanie je teraz dosť o ničom a nejako mi uchádza, prečo nenahradia L9 komplet busom a hotovo. Ale tak vodiči...

A ďalej, zaujímalo by ma, odkiaľ berie Korzár, že časť Terasy mala byť hotová. V harmonograme je jasne uvedené, že začiatok prác je v auguste? To tam už pracuje len diletant, ktorý nedokáže vyčítať ani toto z jedného obyčajného obrázka?
Reply on: S499.1023 #81774:
Nepochopil si. Nevadí.
Reply on: tbus #81755:
S naftovým autom môžeš parkovať v uzavretej garáži a nezadusiť sa? CNG vozidlo môže parkovať prakticky kdekoľvek, bez ohľadu na to, že väčšina prevádzkovateľov garáží si tam z predposratosti a neznalosti dá okrem zákazu vjazdu LPG aj zákaz vjazdu CNG. Jediné, čo potrebuje CNG, je odvetranie vrchom.
Reply on: Troll #81753:
Nesmrdiace emisie Ťa v kuchyni nezabijú? Ten príklad je dobrý.
Reply on: afeno #81750:
Cena CNG autobusu je vyššia o 25% a produkuje VÝRAZNE menšie emisie ako naftový. Trolejbus sa od CNG autobusu líši VÝRAZNE, tak tu nevarte z vody vymyslené čísla.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.