To som si tak nejak odvodil z pozorovania... Skôr by ma zaujímalo, čo konkrétne sa tam o tom píše. Predpokladám, že sa to týka STN 73 6425 Stavby pre dopravu: Autobusové, trolejbusové a električkové zastávky. Nemá k tejto STN niekto prístup?
„Na električkových zastávkach sa v zmysle Slovenskej technickej normy (STN) bočné steny prístrešku neosadzujú,“ uviedla hovorkyňa mesta Linda Šnajdárová.
Mám taký pocit, že pani výhovorkyňa nám nehovorí úplnú pravdu... či?
Potreboval som ist z Nam. Maratonu Mieru na zastavku Magistrat KE, siel som na zastavku elektricky NMM, dozvedel som sa ze tam tymto smerom nahrady za 6 a 9 nejdu, tak som siel pesi na dalsiu zastavku a zistil som, ze ziadna X nahrada nejde az na Magistrat, tak som siel spat na zastavku NMM, dvojkou, potom pesi na Krajsky sud a nasledne 71/72 na Magistrat.
Chapem ze je to teraz zlozite, ale nejake oznamy o skratenych trasach by mohli byt na dolezitych zastavkach.
Taktiez tusim X2 presla okolo zastavky elektriciek na NMM a nestala tam, na dalsej uz tusim X busy stoja, raz som tam uz siel a preto som predpokladal ze aj na NMM budu stat, je to dost chaoticke.
Pre starsich ludi to je este komplikovanejsie, pridu na NMM, precitaju si ze 6 a 9 tam nestoji (ak tam dovidia), pojdu pesi na tu zastavku a zistia ze na Magistrat nejde, tak opat musia ist pesi a hladat nejaku novu trasu, v tychto horucavach.
Az teraz som zistil ze 9 a 6 idu na Magistrat, treba prestupit, ale tiez tusim nebol ziadny oznam na zastavke, starsi ludia si trasu na internete tiez nenajdu, mohol by byt vo folii oznam aj s informaciou o prestupe, stacila by jedina veta, ze od zastavky A premavaju dalej linky 6 a 9 po povodnej trase.
Ano, preto Mercedes vyraba aj upravenu verziu svojich vozidiel (ina predna maska) len aby sa na ne dala nalepit reklama. CVR je bezna aj vo vyspelych krajinach. Avsak prave aj ty dokazujes, ze my medzi tie vyspele krajiny veru nepatrime...
Lenže Praha alebo celkovo v iných vyspelých krajinách používajú ROZUM. Napríklad prečo Praha NEDÁVA celovozidlové reklamy? Asi aj preto lebo ak príde tram alebo bus na zastávku a je polepený všelijakými blbosťami tak ako cestujúci si má vybrať ktoré dvere použiť aby sa vyhol preplneným dverám a tým zrýchliť nástup do vozidla? Logika, to adresujem pre "milovníkoch" celovozidlových reklám. Tu ako by už nepoužívali rozum. Zaplatím si a je mi jedno čo sa stane druhým. Hlavne, že JA JA JA a JA mám. To je tá debilná slovenská vlastnosť. Egositická! Reklama na bus "Aktuality". V zadnej časti pri motore je pre číslo vyrezaný taký malý štvorec, že voľeľ radšej tam vôbec nebyť ako by mal niekto hútať čo to prišla za linka.
Ešte trochu kritiky obratisko na B. Němcovej: nástupná zastávka v ľavom oblúku. Viem, že asi to nešlo inak. Cestujúci dobiehajúci na zadné dvere tam budú riskovať úraz.
Som rád, že zastávky AD v smere k Rybe a na Alejovú budú tiež za križovatkou.
To že chýba koľajová spleť od Jazera, mi stále vadí. Pritom iste nešlo o peniaze, keďže v smere z Barce ju vložili. Čo sa pri projektovaní stalo?
A tiež, neviete niekto, prečo v blízkosti križovatky tak mnoho úsekov trate, ktoré sú mimo ciest, dostalo asfaltový zvršok? Pred zastávkami do Barce, na Južnú triedu, na Alejovú, na Jazero vrátane koľajovej spojky, ... všade je trať zaliata do asfaltu. Dlhšie tak vydrží?
nebyť toho, že zhoreli 4308 a 3004, tak by ani 4082 a 4085 neostali....bola snaha nechať aj jeden pápežák /4212/, ale muselo byť 19 vyradených vozov za 19 citelisov....
Keď sa vyraďovali Ikarusy, tak ostal aj historický voz. Ak sa nemýlim, tak aj tento mohol byť nahradený novým vozidlom pod podmienkou, že sa Ikarus nebude používať v pravidelnej doprave. Či?
afeno