Reply on: Vladimír #8163:
Neviem, kedy si bol naposledy v Prahe, ale za posledné takmer dva mesiace som "šesť po sebe idúcich zastávok" nevyhlásených nestretol. Krátkodobé spozdenie 1-2 zastávky mali 4 busy, zastávky vôbec nehlásila 1 B732ka (resp. hlásil ich vodič "manuálne" - vlastným hlasom ?) a 1 KTčko.Ale asi by som si mal niekedy skočiť pozrieť, ako funguje ten ó-tak-dokonalý-a-plne-automatizovaný prešovský systém... ?
Vladimír
Re #7976 TA: No vieš, to je tak... Oficiálna stránka DPMK to má tak ako my. V originál cestovnom poriadku, ktorý mi dali na DPMK a mal by byť záväzný je to tak ako máme my. Odkiaľ teda pramení informácia, že to máme zle? Je to takto na zastávkových CP (nemám možnosť overiť)? Jazdia takto tie busy naozaj?
Re #7987 Peter: Myslím, že je to celkom dobrý postreh.
Re #7988 Diggi: A prečo by sa Solaris nemohol otáčať na Dnepeskej? Keď sa na L27 otáčať môže...
Re #8009 1018: Môj názor sa tiež nemení - dopyt by sa mal zaviesť:
a) keď to budú mať všetky vozy
b) aj keď to všetky vozy mať nebudú, s podmienkou, že bude jasne vyznačené nielen na ktorých vozoch dopyt je, ale aj na ktorých vozoch dopyt nie je.
Osobne sa v prípade Košíc prikláňam pre možnosť "b".
Re #8032 eMareq: Eeeeeee? L27A až ku Mlynu? Tak o tom som v živote nepočul.
Re #8084 Pivix: A načo to chceš testovať v real life? V real life sa to už testuje v množstve miest po celom Slovensku...
Re #8150 Isidor: Veru... mačká dzindziky... A funguje to... Napríklad tak, že bežne v pražskom buse nezaznie názov zastávky šiestich po sebe idúcich zastávok, lebo vodič zabudol stlačiť tlačídlo
Re #8162 Kubik: Ak ma pamäť neklame, bolo to vo februári 1996.