To sú len dristy, aby nemuseli riešiť plno sťažností, tak urobia takúto filtráciu. Povedzme si na rovinu, naserie ťa, keď autobus, ktorým máš ísť odíde tri minúty skôr a ty ho nestihneš. V tu ranu som schopny volať na dispečing, ale oni ma ajtak odkažu len na pisomnu sťažnosť. Bol by som ochotny ju napisať aj z mobilu priamo na mieste, ale oni dobre vedia, že kym sa taky čas dostaneš za počítač a napíšeš to a potom ťa ešte zbuzeruju, že to vytlačiť a poslať alebo odniesť, tak ťa aj prejde chuť čokoľvek riešiť a budú sa riešiť jedine nejaké vážnejšie záležitosti, ale nie obyčajne "trapne" veci ako nadbehy či niekedy zlá organizácia. Len aby neboli raz prekvapeny, keď im tam osobne zanesiem cely šanon....
Neviem teda, co je v tom zakone, ale preco na ZSSK staci poslat email na staznosti a prejde to, ale na DPMK by som to musel tlacit a podpisovat+posielat? Naskenovat trebars nestaci? A preco vobec nestaci email?
To by v Prahe obcas nebolo kde jazdit, keby sa nemohlo obcas ist aj po elektrickovom pase, nehovoriac, ze taky Most Legii by snad museli zavriet uplne, lebo tam sa ledva vedla seba zmesti auto a tram, napokon je to aj citit, ked tadial clovek ide. Bohuzial to ma svoje negativa, ze ked cez nejaku krizovatku chcu prejst auta a chodia tadial tram, tak maju tendenciu sa natriedkat vsetky do nej a uplne upchat dopravu.
Asfalt je dost blba volba ako uz bolo napisane. Beton tiez nie je bohvie ake riesenie. Hlavne vizualne je to take... No... Dlazba by bola fajn. Aj by vizualne oddelovala elektrickovy pas od cesty aj by bola motivacia pre vodicov nejazdit po kolajach. Samozrejme ak ta dlazba vydrzi prejazd aspon osobaku
reparil