To sú len dristy, aby nemuseli riešiť plno sťažností, tak urobia takúto filtráciu. Povedzme si na rovinu, naserie ťa, keď autobus, ktorým máš ísť odíde tri minúty skôr a ty ho nestihneš. V tu ranu som schopny volať na dispečing, ale oni ma ajtak odkažu len na pisomnu sťažnosť. Bol by som ochotny ju napisať aj z mobilu priamo na mieste, ale oni dobre vedia, že kym sa taky čas dostaneš za počítač a napíšeš to a potom ťa ešte zbuzeruju, že to vytlačiť a poslať alebo odniesť, tak ťa aj prejde chuť čokoľvek riešiť a budú sa riešiť jedine nejaké vážnejšie záležitosti, ale nie obyčajne "trapne" veci ako nadbehy či niekedy zlá organizácia. Len aby neboli raz prekvapeny, keď im tam osobne zanesiem cely šanon....
Neviem teda, co je v tom zakone, ale preco na ZSSK staci poslat email na staznosti a prejde to, ale na DPMK by som to musel tlacit a podpisovat+posielat? Naskenovat trebars nestaci? A preco vobec nestaci email?
To by v Prahe obcas nebolo kde jazdit, keby sa nemohlo obcas ist aj po elektrickovom pase, nehovoriac, ze taky Most Legii by snad museli zavriet uplne, lebo tam sa ledva vedla seba zmesti auto a tram, napokon je to aj citit, ked tadial clovek ide. Bohuzial to ma svoje negativa, ze ked cez nejaku krizovatku chcu prejst auta a chodia tadial tram, tak maju tendenciu sa natriedkat vsetky do nej a uplne upchat dopravu.
Asfalt je dost blba volba ako uz bolo napisane. Beton tiez nie je bohvie ake riesenie. Hlavne vizualne je to take... No... Dlazba by bola fajn. Aj by vizualne oddelovala elektrickovy pas od cesty aj by bola motivacia pre vodicov nejazdit po kolajach. Samozrejme ak ta dlazba vydrzi prejazd aspon osobaku
..myslel som si to.., ako inak u nas najjednochusi sposob co sa oni s tym budu srat.. capnu tam asfalt a uz o par mesiacov tam budu okolo kolaje diery, natecie tam voda a roztrhne to a budeme tam kde sme aj boli.. ovela lepsie by to bolo zatravnit ,aj to vyzera estetickejsie, mrknite na IKD.. aj ked tam nedavali predpestovane travnate pasy a zavlazovaci system ,ale ajtak to vyzera celkom inac.. asfalt je najjednoduchsi a najprimitivnejsi sposob, mi to pride ako z nudze cnost.. to uz radsej mohl zvolit kvalitny liaty beton(zalievaju nim priestor medzi kolajami) ako to robia v zapadnej eu
To je DEBILINA lebo ak napíšeš sťažnosť musíš ju vytlačiť a potom poslať listom. HLUPÁCI. Jak celé vedenie. Najlepší spôsob ako mať ľudí v ........i!!!
No nech mi nikto nepíše ak sa niekomu nepáči ale bolo veľmi potrebné j.......ť reklamu na firmu s nábytkom do hlásiča zastávok na zastávke Amfiteáter, ked je potrebné hlásiť ako sa pohybovať s akými linkami a kde prestupovať počas výluky?
H A N B I T E SA D P M K!!!
A hlavne ten kto povolil tam trepnuť tú reklamu. DEBILI!!!
Na Zimnej a B. Němcovej má byť asfaltovaný koľajový zvršok samozrejme pod tým asfaltom bude betón... neverím žeby niekto volil inú technológiu.. a kedže sa to asfaltuje dáva sa žliabková koľajnica... a pokiaľ dobre viem a pamäť ma neklame, tak na Kuzmánke je trávnik už niečo vyše dvoch rokov. ? ? ? , pokiaľ máš na mysli Komenského, tam to bude tiež s asfaltovaným zvrškom.
inak neviete nahodou zvrsok na bozenke a kuzmanke ma byt zatravneny ci sa to zaleje asfaltom ci betonom? inak zaujimave ze kolajnice nedavaju profily teckove ale ypsilonky..
romeo
to ten bus na X7,ktorý mi dnes zdrhol pri autocampingu si mohol dať na tabuľu aspoň sorry ?