Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Bjorn #80860:
v tom čase bola nejaká rezerva klbových busov.. tá rezerva by mala byť 20 % no v prípade klbákov v súčasnosti rezerva nie je vlastne žiadna (do bežnej výpravy je potrebných cca 80, a DP ich má dokopy asi 85), teda vďaka poruchám je klbákov dokonca menej, ako je ich potrebných do bežnej výpravy, nie to ešte na nahradzovanie KD... tých 5 v akože rezerve je nič.. na výluku budú musieť spojazdniť minimálne Tedomy...
Reply on: Iv #80861:
Hlavne, že na trolejbusových linkách jazdia autobusy a na autobusových zase nejaké podivné krpaté mutanty na baterky s obratmi takými, žeby tam mohol konkurovať (rýchlosťou aj kapacitou) aj konský povoz.
Reply on: Bjorn #80860:
len ešte pred pár dňami počet odstavených vozov činil 53, tak to bude rozhodne zaujímavé počas výluky ?
Reply on: Rudyke902 #80859:
Nahradí sa to presne tak, ako sa to nahradilo pri rekonštrukcii mosta. A potom výhybiek a nástupišť pod mostom. Dlhodobá výluka na Jazere bola už dvakrát, tak nestresuj.
No tak to som veľmi zvedavý na tu "náhradnu AD" na jazero a do barce pri stavbe "vss križovatka",,, Neverim že je vôbec možne nahradiť autobusmi električky na trase jazero (barca) - ryba, či autokemping - ani čo sa týka plnej kapacity a už vôbec nie dodržania nejakých intervalov či nadväznosť k prestupu na a z električiek - počas špičky pracovných dni, ak sa jazdi po Slaneckej v kolónach,,,! ? To bude "chaos" pri prestupovani, nedodržiavanie CP a jazerčania si teda užiju toho roku svoje,,, No o to viac zastane rozum stáť, že vyluka na jazere kôly vss sa mohla využiť aj na GO trate na jazere -ked už 4 mesiace tam jazdiť briky nebudu - ale to je chyba toho plánovania projektov MET a MEU , s tým sa už len zmieriť musime..? ?
https://kosice.korzar.sme.sk/c/20449587/mesto-kosice-konecne-zverejnilo-harmonogram-modernizacie-trati.html

Aktuálny harmonogram MET
Etapy a obmedzenia

Zimná – Botanická záhrada - termín realizácie: november 2016/jún 2017; úplná výluka na el. trati: Zimná – TUKE – Botanická záhrada.

Križovatka VSS – termín realizácie: február 2017/júl 2017; električky premávajú len po zastávku Autocamping z Alejovej ulice, a po zastávku Ryba na Južnej triede; električky nepremávajú na Sídlisko Nad jazerom a do Barce.

Amfiteáter – ČSA – Radnica Starého mesta – termín realizácie: apríl 2017/jún 2017 (ČSA); vylúčená el. doprava na ulici ČSA (obratisko Amfiteáter v prevádzke) a na ulici Komenského, vrátane obratiska Havlíčkova (obratisko Nám. MMM v prevádzke) - výmena trakčných stožiarov a trolejového vedenia na trase modernizovanej v rámci MET, úplná výluka na Komenského ulici.

Nám. MMM – Komenského – Havlíčkova – termín realizácie: apríl 2017/júl 2017 (Komenského); vylúčená el. doprava na ulici ČSA (obratisko Amfiteáter v prevádzke) a na ulici Komenského, vrátane obratiska Havlíčkova (obratisko Nám. MMM v prevádzke) - výmena trakčných stožiarov a trolejového vedenia na trase modernizovanej v rámci MET, úplná výluka na Komenského ulici.

Kino Družba – Ulica ČSA – termín realizácie: jún2017/júl 2017; vylúčená el. doprava z úseku Kino Družba – Amfiteáter – Radnica St. mesta. Okrem toho, nejazdia električky ani na Komenského a na „juhu“ z dôvodu pokračujúcej rekonštrukcie križovatky VSS - výmena trakčných stĺpov v obratisku Amfiteáter, rekonštrukcia meniarne „D“.

Bardejovská – Trieda SNP – Ulica ČSA – termín realizácie: august 2017/február 2018 (uzavretie celej „Terasy“ je podmienené ukončením etapy 2. (VSS), a uvoľnením autobusov určených ako náhradná doprava na Sídlisku Nad jazerom); vylúčená el. doprava z úseku DPMK – Spoločenský pavilón – Amfiteáter – križovatka Zimná – ČSA - komplexná obnova el. trate, pokračujúca rekonštrukcia meniarne „D“.

Krajský súd – Moldavská + kruhový objazd – termín realizácie: marec 2018/august 2018; vylúčená el. doprava na trase Spoločenský pavilón – kruhový objazd – Krajský súd, okrem tohto úseku električky jazdia v celom meste - komplexná obnova el. trate, pokračujúca rekonštrukcia meniarne „E“.

Zdroj: Mesto Košice
Reply on: juhasmaros #80855:
Aby ho naší zákonom chránení potmavší občania svojpomocne nezdemontovali behom noci...Znace keľo to meďi?..
Reply on: juhasmaros #80855:
V článku je to napísané.
Viete niekto dovod preco je trolej pod prudom?
Ak by náhodou niekto nevedel, o čom hovoríme:
https://www.facebook.com/ke.imhd.sk/posts/1380451402041502
Reply on: veteran #80851:
Ten úsek má pritom o dosť menej, ako 24... ?
Reply on: Yogi616 #80850:
Námet na nadpis: IDE O ŽIVOT: Infraštruktúra spiatočníckej trakcie (24) ohrozuje životy tisícok Košičanov!

Zvyšok správy už vedúca nejako zosmolí ?
bude teraz správa od DPMK, ako trolejbusové vedenie sabotuje prevádzku trolejbusov? dnes totiž pekne zaiskrilo pri McDonalde, pred výhybkou smerom z KVP
Reply on: kvik #80848:
Pred 2 dnami som videl jeden pri Novej nemocnici na 18stke a predtym este tiez.
Jazdia v tejto kose naše slávne elektrobusy alebo im "zamrzli baterky"?
Reply on: Jack37 #80845:
Nepoznám oficiálne zdôvodnenie autora vyhlášky, ale keď do BA došli trolejSORy s touto feature, tak vysvetlenie bolo, že aby si ľudia navykli chytať vozidlo až po jeho zastavení a znížlilo sa tak riziko úrazov (tipujem poranenia končatín, príp. že vozidlo zachytí a strhne človeka).
Reply on: S499.1023 #80843:
A očividne to pri výrobe "nových" košických električiek vedeli.
Reply on: S499.1023 #80843:
Poznáte aj dôvod? Celé som to nečítal ale nenašiel som to v texte, ktorý sa týka dopytu.
Reply on: Iv #80832:
Tam je ten prípad, keď opačne to funguje. Tlačidlo Stop signalizuje úmysel vystúpiť a zároveň vytvára dopyt pre najbližšie dvere.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.