bude teraz správa od DPMK, ako trolejbusové vedenie sabotuje prevádzku trolejbusov? dnes totiž pekne zaiskrilo pri McDonalde, pred výhybkou smerom z KVP
Nepoznám oficiálne zdôvodnenie autora vyhlášky, ale keď do BA došli trolejSORy s touto feature, tak vysvetlenie bolo, že aby si ľudia navykli chytať vozidlo až po jeho zastavení a znížlilo sa tak riziko úrazov (tipujem poranenia končatín, príp. že vozidlo zachytí a strhne človeka).
Ja to držím kým sa neotvoria poprípade počkám kým sa rozsvieti tlačidlo, ale väčšina ľudí buď stlačí raz a čaká alebo to spamujú. Niektorí si doslova myslia že to vždy treba stlačiť presne 2x pretože pri druhom je už väčšinou dopyt aktívny.
Kedysi som pre jednu firmu riešil toto, pre pražské T3P,KT8.
Bol priamo požiadavok dp, aby dopyt zvonku bol aktívny aj pred úplným zastavením. Často to tak ludia stláčajú a "to by nasíralo" ak by museli znovu.
Predpokladám že buď im vadí že im to svieti kontrolka alebo to možno ovplyvňuje nejake bezpečnostne prvky, možno im to blokuje rozjazd ak zastavía mimo zástavky ak neotvoria dvere
Ešte aj v električkách je to rôzne. Vario si zapamätá požiadavku dopytu zvnútra, ale zvonku nie, takže tlačidlo funguje až keď sa dvere uvoľnia. Myslím že na KT je to rovnaké, ale T6A5 si pamätá aj zvonku.
Yogi616