To je pravda. Aj ja som nedávno šiel nejkaou súpravou T6 a pri rozbiehaní z amfiteátra mal voz dosť veľký problém s rozbehnutí. Sa šmýkalo sa jedna radosť... Som si myslel že v polke kopca zastavíme. Ale potom za deličom sme sa yž pekne rozbehli... ?
Tak ono to na jeseň nie je nič vynimočne, keď vozidlo ma plochu na kolese. Ale keď tých plôch je niekoľko na jednom kolese, tak si myslím, že kolesa by osustružiť mohli. Hoci keď sa tak zamyslim nad tym, dnes ráno keď som išiel akousi súpravou T6, tak sme sa viac šmýkali, ako jazdili.
Celkom ma zaujalo riešenie prejazdov medzi L16 a L29 cez pracovné dni na stanici (viď CP). Na L16 má preto Podhradová v sedle pracovných dní síce paradoxne menej spojov za hodinu (2) ako má cez voľné dni a prázdniny (3), ale predpokladám, že to vzhľadom na charakter tej obytnej zóny to až tak nebude vadiť. A tomu, kto býva medzi Atletickou a Polianskou, zostala vlastne pôvodná intenzita spojov (4 za hod.), aj keď obsluha je striedavo z oboch zastávok.
To mi pripomína starý internetový humor. Snáď mi odpustíte, keď to sem vložím. Podobnosť s akýmikoľvek podnikmi na území Košíc je čisto náhodná.
-
Američania majú najlepšie, ale nie najdokonalejšie letectvo na svete. Tu je pár ukážok komunikácie medzi pilotmi US Air Force a servisnými technikmi:
Oznámenie pilota: "Ľavá predná pneumatika už skoro potrebuje vymeniť."
Odpoveď technikov: "Ľavú prednú pneumatiku sme skoro vymenili."
Oznámenie pilota: "Skúšobný let prebehol OK, ale automatické pristávanie bolo veľmi tvrdé."
Odpoveď technikov: "Toto lietadlo nemá automatické pristávanie nainštalované."
Oznámenie pilota: "V kabíne je čosi uvoľnené."
Odpoveď technikov: "V kabíne sme čosi dotiahli."
Oznámenie pilota: "Na pravom valci pristávacieho mechanizmu sú dôkazy nasvedčujúce o hydraulickej netesnosti."
Odpoveď technikov: "Dôkazy boli odstránené."
Oznámenie pilota: "Automatický merač vzdialenosti je neuveriteľné hlučný."
Odpoveď technikov: "Hlasitosť bola nastavená na uveriteľnejšiu úroveň."
Oznámenie pilota: "Na čelnom skle je kopa mŕtveho hmyzu."
Odpoveď technikov: "Už sme objednali živý."
Oznámenie pilota: "Pri prepnutí autopilota do režimu fixnej výšky došlo k prepadu stroja o 200m."
Odpoveď technikov: "Tento úkaz sa nedal na zemi zopakovať."
Oznámenie pilota: "Frikčné západky spôsobujú zaseknutie páky plynu."
Odpoveď technikov: "Presne na to tam sú."
Ako to je s riešením plôch na kolese ? Je obdobie kedy to je úplne normálne, každopádne, nepríde mi normálne, keď nechajú jazdiť vozidlo s osemuholníkovými kolesami... Vozidlo 624 druhý podvozok, kto ešte nepočul symfóniu kolies, toto vytvára hotovú ódu a hru na bicie v jednom.
Vedenie DPMK je natoľko lenivé a hlúpe, že namiesto oznámenia o nezastavovaní liniek na Hl. pošte kvôli rekonštrukcii cesty radšej uprednostní reklamu. Ak si ja platím mesačník na MHD tak ja nenastupujem do autobusu alebo električky patriacej REKLAMNEJ AGENTÚRE ale do vozidla ktoré ma má v pokoji a s INFORMOVANOSŤOU týkajúcou sa trasy danej linky doviesť do cieľa. A ako vždy: HANBITE sa vedenie!!!
Úplne mega je to momentálne na 16ke, reklamu hlási na Dome umenia, NO a na stanici, čiže 6 reklám za 5 minút, a aby to bolo úplne dokonalé, tak ešte ďalšia je na Mieri...
Jaroslaw má v tomto pravdu. Tiež mi pripadá, že reklama vo vozidlách dpmk dost často býva na úkor kultúry cestovania a kvality informovanosti. Vonkajšia estetika vozidla tým tiež trpí dosť.
reparil